کد خبر : 1844322 | 27 شهریور 1401 ساعت 21:51 | 237.3K بازدید | 97 دیدگاه

حمله حمله، عموزاد کوبنده

رحمان بی‌رحم؛ ستاره نوظهور کشتی جهان

رحمان عموزاد با یک نمایش تهاجمی دومین طلای کاروان کشتی ایران را تصاحب کرد.

رحمان بی‌رحم؛ ستاره نوظهور کشتی جهان

به گزارش "ورزش سه"، نمایش تهاجمی آخرین فینالیست ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان دومین طلا را برای کاروان کشتی ایران به ارمغان آورد. رحمان عموزاد که با ارائه یک کشتی شجاعانه و رو به جلو با نتیجه 13 بر 8 حریف آمریکایی خود را شکست داد و روی سکوی اول کشتی جهان قرار گرفت.

کشتی عموزاد با حریف آمریکایی به مجموعه‌ای از اجرای فنون مختلف و کاملا پُراُفت‌وخیز و پُرهیجان بود و با وجود شروع سخت، در نهایت به سود این ستاره نوظهور کشتی جهان تمام شد؛ آن هم با نتیجه‌ای که شاید کمتر تصورش را می‌کردیم.

ویدئو: 260592

این کشتی با یورش‌های حریف آمریکایی و زیر غافلگیرانه و چند بار تابیدن دو کشتی گیر آغاز شد که در نهایت باعث شد با یک چلنج، رای داوران 8 بر 6 به سود کشتی‌گیر آمریکایی ادامه پیدا کند.

با آغاز وقت استراحت و حضور دوباره رحمان روی تشک، او بود که به‌ صورت کامل نبض کشتی را در دست گرفت و با زیرگیری‌های پیاپی از چپ و راست، چهار بار حریف خود را در گوشه های تشک خاک کرد و در نهایت فاتح این نبرد شد.

1746396

عموزاد با چهره آفتاب سوخته و زخمی در شرایطی که در وقت اول حتی احتمال ضربه شدنش هم می‌رفت، آن چنان کشتی را در اختیار گرفت و حریف سرسخت خود را روی زانو آورد که باورکردنی نبود. او با سر پُرشور موفق شد کاری کند تا کشتی ایران دومین فینال را هم از آمریکا ببرد و دیدارهای سرنوشت‌ساز ما و قهرمان کشتی جهان 2 بر 2 مساوی شود.

کشتی عموزاد با گزارش پر حس و حال هادی عامل و تشویق صدها ایرانی حاضر در سالن مسابقات کشتی حس و حالی فوق‌العاده داشت و زمانی که او با پرچم مقدس ایران دور تشک دور افتخار می‌زد، به نظر می‌رسید سرانجام این دور از رقابت‌ها با خوشی برای کاروان کشتی ایران پایان پیدا کرده باشد؛ اگرچه شکست اطری در کشتی قبلی کمی ناراحتمان کرده بود، اما در نهایت، این جوان رعنای مازندرانی(عموزاد) بود که نشان داد فن و بند کشتی ایرانی چیست و چگونه می‌شود در بالاترین سطح رقابت‌های جهانی از آن استفاده کرد.

ویدئو: 260593

دیدگاه‌ها