کد خبر : 1844331 | 27 شهریور 1401 ساعت 23:12 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

کاوانی: برای جام جهانی نیامدم؛ والنسیا را دوست دارم

ادینسون کاوانی که امسال تابستان به والنسیا پیوست در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن این تیم گفت والنسیا را به این دلیل انتخاب کرده که تیمی بزرگ و تاریخی است.

کاوانی: برای جام جهانی نیامدم؛ والنسیا را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی که در هفته‌های گذشته رسما به والنسیا پیوست؛ امروز در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه اسپانیایی مارکا شرکت کرد تا درباره شرایط فعلی خود و پیوستنش به این تیم صحبت کند.

کاوانی بعد از پایان قراردادش با منچستریونایتد از این تیم جدا شده و بدون تیم بود. در حالی که بوکا جونیورز هم پیشنهادی به او ارائه کرده بود، بحث حضور کاوانی در لالیگا مطرح شد و ویارئال شانس اصلی جذب او به حساب می‌آمد اما جنارو گتوزو که هدایت والنسیا را عهده‌دار شده است از مدیران این باشگاه خواست که به صورت جدی برای اضافه کردن این بازیکن به جمع بازیکنانش اقدام کنند.

ستاره ملی‌پوش اروگوئه‌ای برای اطمینان از حضورش در ترکیب تیم ملی اروگوئه در جام جهانی قطر به دنبال تیمی می‌گشت که از حضور دائمی خود در ترکیب مطمئن باشد. او در نهایت با والنسیا به توافق رسید و به این تیم پیوست.

1746422

بازی کردن در مستایا
نشستن روی نیمکت والنسیا در مستایا برایم خیلی جالب بود. آنقدر هیجان‌زده می‌شوید که می‌خواهید هر طور شده وارد زمین بشوید. من در بازی با ختافه در استادیوم بودم و شرایط مستایا را دیدم. واقعا بی‌نظیر است.

چرا والنسیا؟
والنسیا باشگاهی است با هواداران پرتعداد و پرشور. اینجا باشگاهی است با تاریخ قدیمی که یکی از بزرگان فوتبال اسپانیا است. همه این عوامل باعث شد تصمیم بگیرم به والنسیا ملحق شوم و از این تصمیم کاملا راضی هستم.

علاقه به پیراهن والنسیا یا تلاش برای حضور قطعی در جام جهانی؟
من به پیراهن این تیم علاقه دارم. وقتی من تصمیم گرفتم فوتبالم را در اسپانیا دنبال کنم چند پیشنهاد داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم والنسیا را انتخاب کنم.

چرا بوکاجونیورز نه؟
بله پیوستن به بوکا هم برایم جذاب بود. این را اعتراف می‌کنم. ولی اولویت من بازی در اروپا بود به خصوص در اسپانیا. من از رومن ریکلمه واقعا سپاسگزارم ولی زمان درستی برای پیوستن من به بوکا نبود چون جام جهانی را در پیش داشتیم. در آینده کسی چه می‌داند چه رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها