کد خبر : 1844341 | 27 شهریور 1401 ساعت 23:58 | 38.4K بازدید | 14 دیدگاه

بازگشت امیری به فوتبال برای جام جهانی (عکس)

اولین تمرین تیم‌ملی در اتریش با حضور وحید امیری در تمرینات گروهی همراه بود.

بازگشت امیری به فوتبال برای جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از کارلوس کی‌روش تا مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ، هیچکسی از نام وحید امیری عبور نکرد و حتی باوجود مصدومیت و ناآمادگی حاصل از چند ماه دوری از فوتبال، او از جمله اسامی مشترک لیست نافرجام اسکو و فهرست نهایی کارلوس بود تا هم در تهران عضوی از اردوی لیگ‌برتری‌ها باشد و هم مسافر اردوی اتریش شود.

نکته مهم اینکه امیری در اولین تمرین تیم‌ملی در اردوی اتریش، کار با توپ را بیشتر از گذشته انجام داد و رسما به زمین فوتبال بازگشت تا در فاصله دو ماه تا بازی با انگلیس، آمادگی خود برای حضور در دومین جام جهانی را نشان دهد.

1746469

او در دوئل‌ها نیز شرکت داشت و با انگیزه بالا در کنار سایر بازیکنان تیم‌ملی کار خود برای بازگشت به اوج آمادگی را ثابت کرد.

او که پس از حضور در پست وینگر و مهاجم، بازی در سمت چپ خط دفاعی را هم تمرین و در 34 سالگی نقش مهره کارآمد و اثرگذار را ایفا کرده، حالا امیدوار است نمایشش در تمرین تیم ملی به شکلی باشد که کی‌روش را برای دعوت دوباره مجاب کند.

1746470

البته پس از فیفادی، ۶ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران هم در جریان خواهد بود و وحید امیری خیلی زود به ترکیب پرسپولیس نیز خواهد رسید و همه منتظر آمادگی او خواهند بود تا این ستاره دوباره تبدیل به گزینه بازی در ترکیب اصلی تیم ملی بشود.

دیدگاه‌ها