کد خبر : 1844356 | 28 شهریور 1401 ساعت 01:13 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

میلان 1-2 ناپولی: تیم اسپالتی مدعی قهرمانی است

ناپولی موفق شد در دیداری حساس در خانه میلان 2-1 به پیروزی برسد.

میلان 1-2 ناپولی: تیم اسپالتی مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که در رقابت های این فصل نتایج خوبی گرفت و بدون شکست بوده است، امشب هم موفق شد در خانه میلان به پیروزی برسد و بار دیگر در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستند در دقیقه 9 به گل برسند اما ضربه تئو هرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه ناپولی به بیرون رفت.
چهار دقیقه بعد، راده کرونیچ پشت محوطه جریمه ناپولی برای الیویه ژیرو موقعیت ایجاد کرد و ضربه مهاجم فرانسوی می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما الکس مرت به هر ترتیب ممکن توپ را به کرنر فرستاد.
در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 28، روی ارسال اسماعیل بن ناصر، این کرونیچ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او را هم مرت دور کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل شد و بازیکنان ناپولی هم حملاتی روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

نیمه دوم را میلان با دو تعویض آغاز کرد و سرجینیو دست و پی‌یر کالولو به جای داویده کالابریا و سیمون کیائر به زمین رفتند. اما این ناپولی بود که بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که متئو پولیتانو درون محوطه جریمه میلان توسط دِست سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود پولیتانو پشت توپ قرار گرفت و در حالی که ضربه اش را چندان خوب نزده بود، توپ از زیر بدن مایک مانیان وارد دروازه شد.

1746564

بعد ازاین گل میلانی ها پیش کشیدند و در دقیقه 62، روی ارسال تئو هرناندز و دخالت الیویه ژیرو، یک موقعیت خوب نصیب الکسیس ساله‌ماکرز شد اما حضور به موقع کیم مین جائه، مانع از باز شدن دروازه ناپولی شد.
حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 69، سرانجام این تیم به گل تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی بود که توپ در سمت چپ به تئو هرناندز رسید و پاس در عرض او را ژیرو با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

1746566

بعد از این گل باز هم این بازیکنان میلان بودند که به دنبال زدن گل برتری بودند و در دقیقه 75، روی پاس شارل دکتلائر، بار دیگر ژیرو صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
در مقابل این ناپولی بود که در دقیقه 78 بار دیگر پیش افتاد. روی ارسال ماریو روی از سمت چپ بود که جیووانی سیمئونه با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه میلان فرستاد.

1746565

تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می دید، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 87 بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ضربه کالولو به تیر دروازه ناپولی برخورد کرد.
تلاش میلانی ها برای رسیدن به گل تساوی تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت و حتی در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، بن ناصر می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد و بازی با برتری 2-1 میهمان به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها