کد خبر : 1844358 | 28 شهریور 1401 ساعت 01:38 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

به هدف‌مان رسیدیم

کارواخال: جنجال آخر بازی به سود ما شد

دنی کارواخال پس از پیروزی رئال در دربی گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از مسببانش بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.

کارواخال: جنجال آخر بازی به سود ما شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با پیروزی 1-2 در زمین اتلتیکو به ششمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست یافت و صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت. هر دو گل رئال در نیمه اول و توسط رودریگو و فده والورده به ثمر رسیدند.

1746550

دنی کارواخال، مدافع راست رئال، در پایان بازی گفت:« خوشحالم چون به هدف‌مان رسیدیم. نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و دو گل زدیم. حتی می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم. در نیمه دوم توپ بیشتر در اختیار اتلتیکو بود و نتوانستیم موقعیت خاصی ایجاد کنیم. در دقایق پایانی و پس از گل اتلتیکو کار کمی سخت شد ولی در نهایت برنده شدیم.»

در دقایق پایانی درگیری کارواخال با ماریو هرموسو باعث شد تا هر دو بازیکن کارت زرد بگیرند. برای دقایقی جو بازی کاملا پر تنش شد. هرموسو دو دقیقه بعد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. کارواخال در مورد درگیری اواخر بازی گفت:« روی رینیلدو خطا کردم و سپس برای دقایقی بازی پرتنش شد. فکر می کنم این به سود ما بود و اتلتیکو از ریتم خوب خودش فاصله گرفت. کارت زرد دوم نیز درست بود و هرموسو باید اخراج می شد.»

گلزنی رودریگو:« بنزما برای ما بازیکنی حیاتی است ولی رودریگو امشب در پست شماره 9 بازی کرد و جواب هم داد. رودریگو در خط حمله یک نیروی کمکی عالی است.»

دیدگاه‌ها