کد خبر : 1844361 | 28 شهریور 1401 ساعت 01:59 | 31.8K بازدید | 30 دیدگاه

از تیمم راضی هستم

کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند

دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید به رئال به خاطر سبک بازی اش کنایه زد و گفت که چشم به ضد حملات داشتند. به سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی طعنه می زنند.

کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب در ورزشگاه متروپولیتانو دربی را 1-2 به رئال باخت. رودریگو و فده والورده در نیمه اول برای رئال گل زدند و ماریو هرموسو در دقیقه 82 برای اتلتیکو گل زد. اتلتیکو حالا از 6 بازی 10 امتیاز دارد و در ره هفتم باقی ماند. فاصله با رئال صدرنشین نیز به هشت امتیاز رسید.

1746568

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در نشست خبری بعد از بازی گفت:« رئال خوب دفاع کرد و در ضدحملات به ما ضربه زد. آنها در ارائه برنامه تاکتیکی‌شان عالی بودند. از سبک بازی رئال خوشم آمد. عقب نشستند، دفاع کردند و در ضدحملات دو گل زدند. پس می شود هم دفاع کرد و هم خوب بازی کرد. این رئال من را به یاد زمانی می اندازد که دیه‌گو کاستا را در اختیار داشتم. در آن مقطع ما همینطور بازی می کردیم. در مجموع از تلاش بازیکنان تیم خودم هم راضی هستم.»

1746557

سیمئونه ادامه داد:« بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید از شانس ها بهتر استفاده کنیم ولی در نهایت فقط یک بار به گل رسیدیم. رئال سه شانس خوب داشت و دو گل زد. فکر می کنم چیزی تا زدن گل تساوی فاصله نداشتیم ولی درگیری های دقایق پایانی بین بازیکنان، تمرکز تیم را به هم زد.»

سیمئونه در مورد بازی دادن به گریزمان از ابتدا گفت:« امشب تصمیم گرفتم گریزمان از ابتدا بازی کند. با ژوائو و گریزمان بازی را شروع کردیم ولی با وجود اینکه شانس هایی داشتیم، در مجموع در خط حمله راضی کننده نبودیم. با ورود موراتا و کُنیا در نیمه دوم، شرایط کمی بهتر شد و خطرناک تر کار کردیم هرچند نتوانستیم به هدف برسیم. »

دیدگاه‌ها