کد خبر : 1844377 | 28 شهریور 1401 ساعت 10:21 | 34.3K بازدید | 5 دیدگاه

کورتوا: میلیتائو به حرفم گوش نکرد و گل خوردیم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید گلی که دریافت کرده روی یک اتفاق بوده است.

کورتوا: میلیتائو به حرفم گوش نکرد و گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.
شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند روی دو گل از رودریگو و فدریکو والورده از حریف پیش بیفتند و تک گل تیم میزبان نیز در نیمه دوم به ثمر رسید اما تلاش‌های آنها برای زدن گل دوم و به تساوی کشاندن این بازی کافی نبود و در نهایت شکست را پذیرفتند. 
کورتوا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بسیار خوشحال هستیم چون پیروزی در دربی بسیار مهم است. ما بازی قبلی در اینجا را واگذار کردیم و واقعا به دنبال پیروزی بودیم. این برد برای حفظ روند پیروزی و صدرنشینی برای ما اهمیت زیادی داشت.»

1746595
دروازه‌بان رئال درباره گل‌های این تیم و تک گل اتلتیکو گفت:« ما می‌خواستیم از پرس آنها عبور کنیم چون می‌دانستیم فضایی از پشت دفاع دارد. به دنبال ایجاد موقعیت تک به تک برای رودریگو بودیم و توانستیم به همین شکل دو گل بزنیم. گلی که دریافت کردیم باعث تاسف بود چون منجر به بازگشت آنها به بازی شد. روی اتفاق گل خوردیم چون میلیتائو به حرف من برای یارگیری گوش نکرد.»
او درباره وقفه دیدارهای ملی پیش‌رو اضافه کرد:« ما مادرید را با تاسف ترک می‌کنیم چون نمی‌توانیم به بازی باشگاهی ادامه دهیم. گاهی این وقفه‌ها باعث قطع روند خوب تیمی می‌شوند. بازی بعدی ما برابر اوساسوناست که رقیب قدرتمندی است اما در هر حال از کسب سه امتیاز این بازی خوشحال هستیم امیدوارم پس از این وقفه، کریم بنزما هم بدون مصدومیت به جمع ما اضافه شود.»

دیدگاه‌ها