کد خبر : 1844382 | 28 شهریور 1401 ساعت 10:59 | 10.2K بازدید | 9 دیدگاه

ترابی؛ به یاد اولین بازی‌های درخشان ملی با کی‌روش

اینروزها یکی از آماده ترین نفرات در تمرینات تیم ملی چه از نظر روحی و روانی و چه از نظر فنی مهدی ترابی است.

ترابی؛ به یاد اولین بازی‌های درخشان ملی با کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، او که به سبب صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر با روحیه خوب به تمرینات تیم ملی اضافه شده امیدوار است بار دیگر زیر نظر کارلوس کی روش شانس بازی در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورد و پیش بینی می شود این اتفاق در بازی با اروگوئه و سنگال رخ دهد. حتی این احتمال وجود دارد به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید.

کارلوس کی روش بود که اولین بار مهدی ترابی را به سبب بازی های خوب برای سایپا و در ادامه پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت کرد. و در مهر ماه 97 بود که مهدی ترابی در بازی دوستانه با ازبکستان روی کار خوب علی قلی زاده و درنهایت پاس سعید عزت الهی موفق به باز کردن دروازه حریف و ثبت اولین گل ملی شد و حالا این بازیکن خلاق و البته پر جنب و جوش در زمین بازی می کوشد بار دیگر جز ایده های اصلی کارلوس کی روش باشد و در جام جهانی 2022 شانس بازی در ترکیب ثابت تیم ملی را به دست بیاورد.

1746604

بدون شک کار مهدی ترابی برای رسیدن به این موقعیت سخت است همان طور که در سال های گذشته سخت بوده به این خاطر که بیشتر مهره های تهاجمی تیم ملی در تیم های اروپایی حضور دارند و حضورشان با درخشش همراه است. با این حال با روحیه ای که از مهدی ترابی سراغ داریم او دست از رقابت بر نمی دارد و انتخاب او در لیست نهایی کارلوس کی روش برای بازی با اروگوئه و سنگال نشان می دهد سرمربی تیم ملی روی این بازیکن حساب باز کرده است. اینکه مهدی ترابی روی نیمکت بنشیند و برای تغییر روند بازی وارد زمین مسابقه شود باز هم یک موقعیت خوب برای بازیکن پرسپولیس است چرا که قرار است این اتفاقات در جام جهانی رخ دهد.

1746602

دیدگاه‌ها