کد خبر : 1844387 | 28 شهریور 1401 ساعت 11:27 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

غیبت کاوانی برابر ایران؛ شرایط را درک می‌کنم

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای، می‌گوید غیبتش در اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه برابر ایران و کانادا را درک می‌کند.

غیبت کاوانی برابر ایران؛ شرایط را درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی این هفته برای اولین بار در ترکیب اصلی والنسیا به میدان رفت و در جریان پیروزی 0-3 این تیم برابر سلتاویگو توانست 70 دقیقه برای این تیم بازی کند. 
او پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« اولین بازی من برای والنسیا واقعا لذتبخش بود. بازی خوبی داشتیم. این تیم تسلیم نشد و آرام آرام توانستیم سرعت بازی را بالا ببریم. به همین خاطر است که من همیشه این اولین بازی را به خاطر خواهم داشت. دوست دارم برای دفاع از این پیراهن در مستایا بازی کنم. حالا این فرصت را دارم که با اشتیاق به این مسیر ادامه دهم.»

1746625

این بازیکن درباره کار با جنارو گتوزو، مربی ایتالیایی والنسیا، گفت:« او صحبت‌های بسیاری را با من مطرح کرد. گتوزو همیشه به دنبال انگیزه دادن است و انرژی بسیار زیادی دارد. او برای چنین تیم جوانی واقعا مربی خوبی است.»
کاوانی همچنین با اشاره به غیبتش در اردوی تیم ملی اروگوئه برای بازی برابر ایران و کانادا اضافه کرد:« این مسائلی است که رخ می‌دهد. من با سرمربی تیم ملی حرف زدم. گاهی باید بعضی از مسائل را درک کرد. همه چیز به همان شکلی که باید پیش رفت. حالا باید عملکرد بهتری داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها