کد خبر : 1844388 | 28 شهریور 1401 ساعت 11:29 | 722 بازدید | 0 دیدگاه

آغاز به کار مربی کره‌ای تیروکمان با مسابقات انتخابی

بنا به اعلام مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، قرارداد سرمربی کره ای تیم‌های ریکرو و کامپوند از اول مهرماه رسمیت پیدا می کند و در آغاز به کار هم او نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده خواهد داشت.

آغاز به کار مربی کره‌ای تیروکمان با مسابقات انتخابی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امید نجاری با یادآوری اینکه «هونگ سونگ هو» از این پس هدایت تیم های ملی تیروکمان را بر عهده دارد در مورد آغاز به کار او توضیح داد و گفت: این مربی در تهران به سر می برد اما طبق قرارداد منعقد شده از اول مهرماه به صورت رسمی فعالیت در تیروکمان ایران را آغاز می کند.

وی با بیان اینکه رقابت های انتخابی اولین برنامه ای است که «هونگ سونگ هو» به عنوان سرمربی تیم ملی تیروکمان در آن حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قرار است رقابت های انتخابی تیم ملی ریکرو طی روزهای ۷ و ۸ مهرماه برگزار شود. ۱۴ و ۱۵ مهرماه هم رقابت های انتخابی تیم ملی کامپوند را داریم و یک هفته پس از آن هم رقابت های انتخابی در رده سنی جوانان برگزار می شود. این مسابقات با نظارت سرمربی کره ای تیم ملی برگزار می شود تا بر اساس نتایج به دست آمده و با لحاظ کردن نظر وی، ترکیب تیم ها مشخص شود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان تصریح کرد: بعد از برگزاری رقابت های انتخابی و مشخص شدن ترکیب اردونشینان، اردوهای آماده سازی را زیر نظر سرمربی کره ای آغاز می شود.

نجاری در پاسخ به این پرسش که «تیم های ملی ریکرو و کامپوند برای چه رویدادی باید آماده شوند و در کل برنامه این تیم ها برای ۶ ماه دوم سال چیست؟»، گفت: هر سال اسفندماه مسابقات کاپ آسیا در تایلند برگزار می شود. تا به امروز البته در مورد این رقابت ها اطلاع رسانی نشده اما اگر مبنا روال همیشگی باشد باید برگزار شود و کمانداران ایران هم در آن شرکت می کنند. به غیر از این رقابت ها، طی ماه های آینده و تا پایان سال رویداد دیگری برگزار نمی شود که بخواهیم در آن شرکت داشته باشیم با این حال باید اردوهای آماده سازی پیگیری شوند تا اردونشینان برای رویدادهای سال آینده از آمادگی دور نشوند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جهان مردادماه سال آینده در آلمان برگزار می شود، تصریح کرد: در واقع این تنها رویدادی است که برگزاری آن برای ماه های آینده قطعی شده است وکماندران ایران هم در آن شرکت می کنند به خصوص که این مسابقات حکم انتخابی المپیک را هم دارند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان با بیان اینکه در این رقابت ها هم با هدایت سرمربی کره ای شرکت خواهیم کرد، در مورد چگونگی حضور او در ایران خاطرنشان کرد: طبق قرارداد، «هونگ سونگ هو» به صورت تمام وقت در ایران خواهد بود به خصوص که قرار است اردوهای تیم ملی به صورت مستمر ادامه داشته باشد. قراردادش هم دو مرحله ای منعقد شده و ممکن است تا پایان بازی های المپیک این همکاری ادامه داشته باشد.

نجاری در مورد دستیاران سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان و اینکه آیا «اسماعیل عبادی و بهزاد پاکزاد به عنوان مربیان تیم های ریکرو و کامپوند در کادر فنی باقی می مانند؟»، گفت: انتخاب دستیاران با نظر خودِ «هونگ سونگ هو» انجام می شود. اصلا یکی از دلایلی که او زودتر از موعد آغاز همکاری رسمی (اول مهرماه) وارد ایران شد، همین است که گزینه های مختلف را بررسی و انتخاب نهایی را داشته باشد.

به گفته مدیرتیم های ملی تیروکمان احتمالا طی روزهای آینده دستیاران «هونگ سونگ هو» مشخص شده و اینگونه کادر فنی تیم های ملی برای دوره جدید فعالیت تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها