کد خبر : 1844398 | 28 شهریور 1401 ساعت 11:56 | 40.3K بازدید | 10 دیدگاه

فیروزی: منصوریان جدی ترین گزینه ما است

علی فیروزی از آخرین وضعیت نیمکت صنعت نفت آبادان که پرکاس به تازگی از آن جدا شده خبر داد.

فیروزی: منصوریان جدی ترین گزینه ما است

به گزارش "ورزش سه"، علی فیروزی در مورد وضعیت صنعت نفت بعد از جدایی رضا پرکاس به خبرنگار ما گفت: بعد از قطع همکاری با آقای پرکاس، تمام تلاش مدیریت و کادر فنی و عوامل دیگر در جهت آماده سازی روانی و فیزیکی و فنی تیم تا انتخاب سرمربی جدید است. 
وی در مورد اینکه گفته می شود خودش، مکوندی یا سراج گزینه بعدی هدایت صنعت نفت هستند توضیح داد: در حال حاضر برای انتخاب سرمربی بومی بحثی صورت نگرفته و تاکنون باشگاه فقط با جناب آقای علی منصوریان مذاکرات جدی و طولانی داشته و دیگر نامهای مطرح شده فقط در حد گمانه زنی است و مورد تایید نیست.
فیروزی در مورد تکذیب شایعه حضور عنایتی و منصوریان عنوان کرد: علی منصوریان به لحاظ آشنایی با جو تیم و نزدیکی به مردم و هواداران و ارتباطات خوبی که با بازیکنان قبلی و باشگاه دارد گزینه جدی ما است.
وی در مورد شرایط مالی تیمشان گفت: باشگاه از  نظر مالی در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برد تا زمانیکه به یک منابع مالی پایدار دست پیدا نکنیم، مشکلات مالی هر ساله به همین شکل باقی می‌ماند.
وی در مورد دیدار هفته هفتم گفت: هفته هفتم ما میزبان تیم خوب و یکدست و قلدر مس رفسنجان هستیم. همانگونه که می دانید تیم مس سرمایه گذاری خوبی برای فوتبال خود کرده.  مربی خوبی دارند و حدود ۳ فصل است که با کمترین تغییر چه در کادر فنی و چه بازیکن از جمله تیم های با ثبات لیگ برتر ما هستند، این بازی برای ما یک چالش بزرگ بعد از تغییرات فنی و مدیریتی باشگاه خواهد بود.
فیروزی در پایان در مورد تغییرات در مدیریت افزود: ضمن تقدیر و سپاسگزاری از زحمات شبانه روزی اقای کیشمس با آمدن اقای پارو که خود از پیشکسوتان فوتبال آبادان و مدرس فوتبال ما هستند امید است شاهد پیشرفت و روند رو به رشد باشگاه در روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها