کد خبر : 1844423 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:04 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

کاظمیان: تمرکزمان روی بازی سخت با فولاد است

هافبک مس کرمان مدعی است با پایان تعطیلات آنها به بهترین شکل در مدار کسب نتیجه قرار خواهند گرفت و در راستای اهداف باشگاه و کادرفنی کار را دنبال خواهند کرد.

کاظمیان: تمرکزمان روی بازی سخت با فولاد است

به گزارش "ورزش سه"، محمد امین کاظمیان، هافبک مس کرمان که در آخرین بازی این تیم با مصدومیت شدیدی از ناحیه بینی مواجه شده بود، به دلیل حساسیت بازی‌های نارنجی‌پوشان قصد ندارد تحت عمل جراحی قرار گیرد. او درباره شرایط خود بعد از این مصدومیت می‌گوید:  بینی‌ام در بازی نساجی صدمه دید و در دیدار مقابل ذوب‌آهن دوباره دچار ضرب دیدگی شد. خوشبختانه بینی‌ام را جا انداختم. البته به دلیل این مصدومیت کمی زیر چشمانم سیاه شده اما طبق نظر پزشکان مشکلی برای تنفسم در حین بازی ایجاد نمی‌شود. قصد ندارم که بینی خود را عمل کنم.

وی درباره آخرین وضعیت تیم مس کرمان، در بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر می‌گوید: صبح و بعد از ظهر مشغول تمرین هستیم و قصد داریم از وقفه پیش آمده در لیگ برتر برای آمادگی و هماهنگی بیشتر بهره ببریم. مطمئنا از این فرصت به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد تا در شروع دوباره مسابقات به نتایج خوبی دست یابیم و از اعتبار مس و هواداران دفاع کنیم.

هافبک مس کرمان درباره تقابل با فولاد خوزستان در پایان تعطیلات و در هفته هفتم لیگ برتر نیز گفت: این بازی سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. اما به هر حال تیم ما قبلاً نشان داده در هر بازی با انگیزه ظاهر می‌شود و اهداف خودش را دنبال می‌کند. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم و به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها