کد خبر : 1844429 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:19 | 39.9K بازدید | 22 دیدگاه

امید کمرنگ 1+1 پرسپولیسی برای جام جهانی

سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازمانده مهم پرسپولیس از لیست تیم‌ملی هستند.

امید کمرنگ 1+1 پرسپولیسی برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین فهرست تیم‌ملی پیش از ورود کارلوس کی‌روش، نام سروش رفیعی را نیز در خود داشت و این هافبک تکنیکی، در اردوی آخر همراه با ملی‌پوشان به دوحه رفت اما با ورود کارلوس کی‌روش، همانطور که بسیاری انتظار داشتند، سروش از لیست جا ماند و حتی در بین 24 بازیکن لیگ برتری هم قرار نگرفت.

اما با عملکرد درخشان دانیال اسماعیلی‌فر، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که او حتی در لیست اولیه قرار نگیرد و جای خود را به رامین رضاییان، صالح حردانی و مهدی شیری بدهد ولی این اتفاق رخ داد تا بهترین پاسور پرسپولیس هم از فهرست تیم ملی خارج شود.

1746709

دانیال اگرچه با ترکیب کنونی تیم ملی شانس چندانی برای دعوت ندارد اما در فصل جاری جزو بهترین مدافع کناری‌های لیگ برتر بوده و توانسته توانایی خود را کاملا اثبات کند.

خروج این دو در حالی رقم خورد که تیم‌ملی پس از برگزاری 6 هفته دیگر از لیگ برتر دوباره اردوی تدارکاتی خود را خواهد داشت و این آخرین فرصت برای سروش و دانیال خواهد بود تا به جام جهانی برسند؛ هرچند که سعید صادقی نیز با خط خوردن از لیست نهایی به تمرین تیم باشگاهی برگشته اما او باتوجه به حضور در لیست بازیکنان لیگ برتری، از شانس بیشتری برای بازی در جام جهانی برخوردار است.

دیدگاه‌ها