کد خبر : 1844436 | 28 شهریور 1401 ساعت 15:37 | 22.2K بازدید | 5 دیدگاه

رقصیدن وینی توهین به کسی نیست

حمایت مهاجم اتلتیکو از وینیسیوس پس از دربی

ماتئوس کُنیا ساعاتی پس از اتمام دربی مادرید در صفحه توییتر خود پستی در حمایت از وینیسیوس منتشر کرد.

حمایت مهاجم اتلتیکو از وینیسیوس پس از دربی

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته توانست در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 1-2 از سد اتلتیکو عبور کند و به صدر جدول لالیگا بالاتر از بارسلونا برگردد. اما حواشی مربوط به اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو، رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا در مورد وینیسیوس همچنان ادامه دارد. براوو در انتقاد از رقصیدن وینیسیوس پس از گلزنی گفته بود که او باید دست از میمون بازی بردارد. اظهارنظری که واکنش منفی جهانی را به دنبال داشت. همچنین هفته قبل کوکه، کاپیتان اتلتیکو، هم در یک مصاحبه گفته بود وینیسیوس اگر در دربی گل بزند، بهتر است نرقصد چون برایش گران تمام خواهد شد.

1746488

ماتئوس کُنیا، مهاجم برزیلی اتلتیکو، که ترجیح داده بود قبل از دربی در مورد وینیسیوس واکنشی نشان ندهد، شب گذشته و در دفاع از هموطنش توییت کرد:« من در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی ندارم ولی باید در مورد حواشی اخیر نظرم را بگویم. بیانیه وینیسیوس و عصبانیت او به خاطر مصاحبه کوکه نبود. وینیسیوس عصبانی بود چون آن کارشناس نژادپرست، در تلویزیون آشکارا به او توهین کرد. کوکه اصلا منظور بدی نداشت و گفته بود که نمی خواهد دربی دچار حاشیه شود. معتقدم هر کسی هر طور که دوست دارد می تواند گلش را جشن بگیرد. رقصیدن وینیسیوس، توهین به هیچکس نیست.»

1746717

همچنین ویدیویی منتشر شده که در آن، کُنیا قبل از شروع دربی و در تونل ورزشگاه در حال رقصیدن با وینیسیوس است. بازتاب این ویدیو در میان هواداران اتلتیکو بسیار منفی بود.

کُنیا در دفاع از خود نوشت:« می دانم که هیچ هواداری خوشش نمی آید بازیکن رقیب گل بزند و برقصد. قبل از بازی به وینیسیوس گفتم که هر کاری دوست دارد می تواند انجام بدهد ولی دنبال دردسر نباشد. من قطعا دوست داشتم در دربی گل بزنم و ببریم. اینکه خودم مقابل هواداران برقصم و گلم را جشن بگیرم. رقص با وینیسیوس قبل از شروع بازی یک اتفاق کاملا عادی بود و من به هیچ عنوان قصد توهین به هواداران‌مان را نداشتم.»

دیدگاه‌ها