کد خبر : 1844444 | 28 شهریور 1401 ساعت 16:30 | 29.9K بازدید | 28 دیدگاه

تشکر آنچلوتی از سیمئونه؛ حرف او تعریف بود نه کنایه

کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که دیه‌گو سیمئونه، پس از شکست در دربی، از سبک بازی رئال تعریف کرده و قصد کنایه زدن نداشت.

تشکر آنچلوتی از سیمئونه؛ حرف او تعریف بود نه کنایه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در ورزشگاه متروپولیتانو دربی را 1-2 از اتلتیکو برد. رودریگو و فده والورده در نیمه اول برای رئال گل زدند و ماریو هرموسو در دقیقه 82 برای اتلتیکو گل زد. رئال با این پیروزی به صدر جدول لالیگا برگشت.

1746518

در پایان بازی دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، به رئال کنایه زد که با سبک قدیمی اتلتیکو بازی می کنند. سیمئونه گفت که رئال عقب نشسته بود و چشم به ضدحملات داشت. ال‌چولو همچنین گفت که همواره از او به خاطر این سبک بازی انتقاد می شود ولی حالا رئال به همین شکل دربی را برد.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که این اظهارنظر سیمئونه، کنایه به رئال نبود:« بله، ما عقب نشسته بودیم و پس از اینکه دو گل زدیم دفاع کردیم. نمی خواستیم ریسک کنیم چون می دانستیم اتلتیکو در خانه و با داشتن مهاجمان خطرناکش می تواند ورق بازی را برگرداند. برنامه‌هایمان را در زمین به خوبی پیاده کردیم و معتقدم این اظهارنظر سیمئونه نوعی تعریف و تمجید از بازی ما بود و از او متشکرم. من از آن به عنوان کنایه تعبیر نمی کنم.»

1746680

کارلتو در مورد دست ندادن سیمئونه در پایان بازی گفت:« سیمئونه معمولا عادت ندارد پس از بازی دست بدهد. فکر می کنم کار خوبی هم انجام می دهد و حتما دلایل خودش را دارد. من هیچ مشکلی از این بابت ندارم.»

آنچلوتی در مورد رقبای رئال برای قهرمانی در لالیگا گفت:« بارسا تا به اینجا خیلی خوب کار کرده و مثل همیشه مدعی قهرمانی است. اتلتیکو هم با اینکه شروع خوبی نداشته ولی مطمئنم که تا هفته های پایانی مبارزه خواهد کرد. تیم های خوب دیگری هم داریم ولی در ماه آوریل بهتر می توان اظهارنظر کرد.»

دیدگاه‌ها