کد خبر : 1844446 | 28 شهریور 1401 ساعت 16:09 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سنگال برای بازی با ایران مدافع جدید دعوت کرد!

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال برای دیدار امشب برابر موزامبیک و مسابقه دوستانه برابر ایران، مدافع ناتینگهام فارست را به اردوی شیرها دعوت کرد.

سرمربی سنگال برای بازی با ایران مدافع جدید دعوت کرد!

به گزارش "ورزش سه" ناتینگهام فارست که به تازگی به لیگ جزیره صعود کرده، در فصل جدید از یک مدافع سنگالی در ترکیب خودش بهره می‌برد.
موسی نیاکت 26 ساله که سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و امید را در کارنامه دارد، به دلیل اصالت سنگالی‌اش این شانس را داشت تا در ترکیب قهرمان آفریقا هم به میدان برود. اکنون، این فرصت برای مدافع ناتینگهام فراهم شده و نیاکت از سوی آلیو سیسه به اردوی شیرها دعوت شده است.
او که از این اتفاق شگفت زده شده، شادی اش در این خصوص را پنهان نکرده است؛"امروز روز بسیار بزرگی است، برای من و همه خانواده ام. اولین دعوت به تیم ملی سنگال، به معنای چیزهای زیادی است... چیزهایی فراتر از فوتبال."
او در توییتی نوشت: عزیزانم از تجربه و تمام سفر زندگی ام برای رسیدن به اینجا می دانند.
مدافع میانی ناتینگهام در ادامه گفت:"خوشحالم که تلاش، سخت کوشی و صبر من نتیجه داد. این روز خاص بهترین روز تمام دوران حرفه ای من است. پوشیدن این پیراهن بزرگترین افتخار زندگی من خواهد بود. از عزیزانم که همیشه مرا در اهدافم و به ویژه این هدف حمایت کردند، سپاسگزارم. یک هدف بزرگ همچنین برای تمام خانواده بزرگ من در سنگال و فرانسه. بدیهی است که یک هدف بزرگ برای پدرم؛ من به قولم وفا کردم.

1746732

دیدگاه‌ها