کد خبر : 1844456 | 28 شهریور 1401 ساعت 17:17 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

رافائل پالادینو:

هنوز باورمان نمی‌شود یوونتوس را بردیم

رافائل پالادینو، سرمربی جدید مونزا، یک روز پس از پیروزی خیره کننده 1-0 تیمش مقابل یوونتوس، هنوز در شوک است.

هنوز باورمان نمی‌شود یوونتوس را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، مونزا که با مدیران نام آشنایی چون سیلویو برلوسکونی و آدریانو گالیانی این فصل و برای اولین بار در تاریخ به سری آ صعود کرده، دیروز دست به کاری بزرگ زده و با تک گل کریستین گیتکایر در اواسط نیمه دوم، یوونتوس قدرتمند و نامدار را شکست داد. حالا رافائول پالادینو که هفته گذشته جانشین جووانی استروپا شده بود، اعتراف کرد کسی در باشگاه این موفقیت را باور نمی کرده و حالا او قصد دارد بابت تشکر، همه بازیکنان تیم را به صرف شام مهمان کند.

1746743

رافائل پالادینو گفت: "صادقانه انتظارش را نداشتم. می دانستم که تیم می خواهد انتقام بگیرد و آنها ثابت کردند که مردان بزرگی هستند که با قلب خود بازی می کنند. شرایط دشواری را برای یوونتوس رقم زدیم، ما در بستن فضاها خوب عمل کرده و آنها را محدود کردیم و به بازیکنان حریف اجازه دریبل زدن نمی دادیم. این تیم در این بازی، در طول هفته بود که پیروز شد، زیرا همه بازیکنان با تعهد و انرژی تمام تمرین کردند. ما با شجاعت بازی کردیم. من به بازیکنان قول داده بودم که در صورت کسب یک نتیجه خوب، یک شام کل اعضای تیم را مهمان کنم.

سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه، بعد از این پیروزی با من تماس گرفت. او نیز باورش نمی شد یوونتوس را شکست دادیم و خیلی از ما تعریف کرد. آدریانو گالیانی نیز همین شرایط را داشت. می دانم که نسبت به من شک و تردید وجود داشت و البته مشکلی وجود ندارد، زیرا من فقط سرمربی تیم های جوانان بودم و این دلیل تردید نسبت به عملکردم بود. به همین دلیل می‌خواهم از برلوسکونی و گالیانی تشکر کنم، زیرا آنها باعث شدند من رویایم را تجربه کنم."

دیدگاه‌ها