کد خبر : 1844461 | 28 شهریور 1401 ساعت 17:38 | 211.8K بازدید | 211 دیدگاه

پیش بینی یحیی درست از آب در آمد

دیاباته رفت تا بعد از جام جهانی!

مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی، بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.

دیاباته رفت تا بعد از جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یحیی گل محمدی در مقابل فشارها برای جذب شیخ دیاباته و اصراری که برای این انتقال وجود داشت، نسبت به وضعیت بدنی وی وسواس داشت، این بازیکن در شروع جدی تمرینات خود با این تیم، دچار آسیب دیدگی شده و شوک بزرگی به اردوی این تیم وارد کرد.

دیاباته که در تعطیلات لیگ و مرخصی‌ای که کادرفنی در نظر گرفته بود، با انگیزه زیادی از آن عبور کرد تا بتواند زیر نظر کادر بدنساز تیم آماده حضور و همراهی این تیم در ادامه فصل شود، در تمرین روز گذشته با آسیب دیدگی مواجه شده و به این منظور با دوری نزدیک به دو ماهه مواجه شده است.

مهاجم اهل مالی که سابقه حضور در استقلال و آقای گلی با این تیم را در کارنامه دارد، اکنون باید زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال کرده و امیدوار باشد که مدت دوری‌اش از میادین و تمرینات گروهی تیم، کمتر از میزان پیش‌بینی‌ شده باشد.

با این شرایط سرخپوشان همچنان باید به خط حمله خود با حضور یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل بسنده کرده و در انتظار بازگشت دوباره این مهاجم اهل مالی باشند.

با توجه به تعطیلات لیگ برتر و برنامه مسابقات و همچنین مدت زمان مصدومیت شیخ دیاباته، این بازیکن تا پس از جام جهانی و شروع مجدد بازی ها نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها