کد خبر : 1844473 | 28 شهریور 1401 ساعت 18:47 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

دو مشکل بزرگ میلان که پیولی باید حل کند!

روند 22 بازی بدون شکست میلان مقابل ناپولی پایان داده شد و این تیم در خانه برابر تیم لوچانو اسپالتی، 1-2 شکست خورد.

دو مشکل بزرگ میلان که پیولی باید حل کند!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری شب گذشته اولین شکست فصل خود را در ورزشگاه مه آتزا متحمل شد و ناپولی با گل های متئو پولیتانو و جیووانی سیمئونه برابر این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. رافائل لیائو، ستاره میلان در این دیدار محروم و غایب بود و مدافعان ناپولی شب آرام تری را نسبت به تیم های دیگر در زمین حریف سپری کردند. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت شکست شب گذشته میلان را تحلیل کرده و مدعی شد این تیم دو مشکل بزرگ دارد که سرمربی روسونری باید به سرعت آنها را حل کند تا تیمش به مسیر اصلی برگردد.

1746762

مدافع فتح اسکودتو در این فصل از نظر دفاعی شکننده تر ظاهر شده اند. میلان در پنج بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها هفت گل دریافت کرده‌اند و اینتر، ناپولی، سمپدوریا، سالزبورگ و دینامو زاگرب توانسته‌اند مقابل روسونری به گل برسند. فصل گذشته، میلان در کنار ناپولی تنها با 31 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده و از این حیث فوق العاده بودند. اما به نظر می رسد استحکام خط دفاعی این تیم کاهش یافته و استفانو پیولی باید این مشکل را به زودی حل کند.

همچنین خریدهای جدید میلان هنوز نمایشی اثرگذار در ترکیب این تیم ارائه نداده اند. گران ترین خرید روسونری یعنی چارلز دکتلائر، هنوز در این فصل موفق به ارائه همه توانایی های خود نشده است. همچنین سرجینیو دست دیشب در 15 دقیقه پایانی یک ضربه پنالتی به حریف داد و به نظر می رسد او نیز هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.

دیدگاه‌ها