کد خبر : 1844490 | 28 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 18.1K بازدید | 6 دیدگاه

ناکامی مطلق مهاجم یووه؛ همه چیز تقصیر آلگری است؟

نگاهی به عملکرد دوشان ولاهوویچ در شکست دیشب یوونتوس مقابل مونزا نشان می‌دهد که چرا یووه این روزها در بحران قرار دارد.

ناکامی مطلق مهاجم یووه؛ همه چیز تقصیر آلگری است؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این روزها بحرانی بزرگ را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود این بحران برای بیانکونری تبعات قابل توجهی داشته باشد. از جمله بسیاری از هواداران یووه منتظرند در روزهای آینده به عنوان اولین اقدام باشگاه برای خروج از این شرایط شاهد اخراج مکس آلگری، سرمربی‌شان، باشند.

فارغ از اینکه نقش مستقیم آلگری در نتایج ضعیف یوونتوس چیست، نیم‌نگاهی به عملکرد غیر قابل انتظار ستاره‌های این تیم در میدان نشان می‌دهد که بحران یووه را نمی‌توان تنها به عملکرد آلگری وابسته دانست.

1746783

شکست 1-0 دیشب مقابل مونزا که برای اولین بار در تاریخ خود به سری آ صعود کرده نشان داد که نمی‌توان بازیکنان یووه را بدون تقصیر دانست. برای نمونه کافی است عملکرد دوشان ولاهوویچ در این بازی را بررسی کنیم. مهاجم صربستانی که یوونتوس این فصل به او به عنوان امید اول گلزنی خود نگاه می‌کرد.

ولاهوویچ در بازی دیشب گلزنی نکرد تا در چهار بازی پیاپی نتوانسته باشد برای تیمش به گل برسد. این آمار برای کسی که انتظار می‌رفت ماشین گلزنی یووه باشد غیر قابل قبول است. از این گذشته این مهاجم صرب دیشب در طول 90 دقیقه تنها یک شوت به سمت دروازه مونزا شلیک کرد که آن هم در چارچوب نبود.

1746822

ستاره صرب یوونتوس در این مسابقه در طول 90 دقیقه تنها 16 بار توپ را لمس کرد. در فصل جدید تا این لحظه آمار او برای یوونتوس یک گل در هر 531 دقیقه بوده است.

دیدگاه‌ها