کد خبر : 1844491 | 28 شهریور 1401 ساعت 20:13 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

آریگو ساکی:

حق میلان برابر ناپولی یک امتیاز بود

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، مدعی شد ناپولی به طور کامل سزاوار پیروزی برابر این تیم نبوده است.

حق میلان برابر ناپولی یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته حساس ترین نبرد این هفته فوتبال ایتالیا بین دو تیم بالای جدولی میلان و ناپولی در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و شاگردان لوچانو اسپالتی در دیداری پربرخورد و تماشایی، موفق شدند با نتیجه 1-2 به برتری دست یابند. این اولین شکست روسونری بعد از 22 بازی در لیگ ایتالیا بود و آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای آنها در دهه 90 تاکید کرد نتیجه تساوی برای این دیدار عادلانه‌تر بوده است.

1746552

آریگو ساکی گفت: "آیا نتیجه بازی شب گذشته بین میلان و ناپولی عادلانه بود؟ به صراحت می گویم نه. احتمالا حتی یک تساوی نتیجه بهتری بود و میلان می توانست به یک امتیاز این دیدار دست یابد، زیرا در جریان بازی دیدم که بازیکنان این تیم چگونه بر زمین تسلط داشتند و موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کرده بودند. با این حال باید اضافه کرد که ناپولی نه تنها امتیازات این دیدار را به صورت شانسی از آن خود نکرد، بلکه در طول 90 دقیقه ثابت کرد که تیمی فعال و زنده بوده و به خوبی سازماندهی شده است.

هیچ تاکتیک مشخص و قابل حدسی نه از سوی میلان و نه از سمت ناپولی در بازی ندیدم. در کشوری که تاکتیک‌های مربیان در همه جا وجود دارد و فقط باعث ایجاد ضرر و خسارت به تیم‌های مختلف می شود، این عملکرد از سوی دو تیم جای ستایش و تمجید دارد."

دیدگاه‌ها