کد خبر : 1844497 | 28 شهریور 1401 ساعت 20:36 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

فکر می‌کردم کلوپ قصد ترساندن ما را دارد!

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، به تمجید از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این باشگاه پرداخته است.

فکر می‌کردم کلوپ قصد ترساندن ما را دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش در هوفنهایم بود که روبرتو فیرمینو به لیورپول پیوست و در حقیقت این ستاره 30 ساله زیر نظر یورگن کلوپ به بازیکنی مهم و تاثیرگذار در دنیای فوتبال تبدیل شد. بابی فیرمینو در سال های اخیر 335 بازی برای تیم لیورپول 101 بار موفق به گلزنی و ارسال 77 پاس گل شده و شش جام با لباس این باشگاه فتح کرده است. حالا فیرمینو فاش کرد از دوران حضور در بوندسلیگا، شیفته بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ بوده است.

1746791

روبرتو فیرمینو گفت: "حضور یورگن کلوپ در کنار ما فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است. او هرگز از مشاوره دادن و کمک به من خسته نمی‌شود و یک شخصیت بزرگ در لیورپول است. من بسیار خوشحالم که زیر نظر یورگن کلوپ بازی می‌کنم و این باشگاه توسط یک سرمربی بزرگ هدایت می‌شود. من از این سرمربی برای همه چیزهایی که از او یاد گرفته‌ام تشکر می کنم.

من همیشه یورگن کلوپ را بابت تمام کارهایی که برای من و همچنین باشگاه انجام داده، واقعا مورد تحسین قرار می‌دهم. در دوران حضور در هوفنهایم هر زمان که ما مقابل دورتموند قرار می گرفتیم، کلوپ همیشه وسط زمین بود و از نزدیک گرم کردن بازیکنان حریف را مشاهده می کرد. من به او نگاه کرده و با خودم فکر می کردم چه خبر شده، آیا او می خواهد ما را بترساند؟ این رفتار یورگن کلوپ برای من جالب و البته بازی مقابل آن تیم دورتموند واقعا فوق‌العاده بود."

دیدگاه‌ها