کد خبر : 1844500 | 28 شهریور 1401 ساعت 21:05 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

پشیمانی سودی ندارد؛ دی‌ماریا سه بازی محروم می‌شود

آنخل دی‌ماریا که دیشب در بازی یوونتوس و مونزا به دلیل حرکت غیر ورزشی اخراج شد ممکن است به دلیل توهین‌هایش به داور مسابقه با محرومیتی طولانی مواجه شود.

پشیمانی سودی ندارد؛ دی‌ماریا سه بازی محروم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب یوونتوس مقابل مونزا، آنخل دی‌ماریا با آرنج به سینه بازیکن حریف کوبید تا با کارت زرد مستقیم جریمه شده و زمین مسابقه را ترک کند.

یوونتوس بعد از اخراج دی‌ماریا یک گل از مونزا دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورد. هواداران یووه انتقادهای شدیدی به ستاره آرژانتینی تیم‌شان مطرح کردند و دی‌ماریا چند ساعت بعد از پایان مسابقه بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از هواداران گفت اشتباهش را می‌پذیرد و قبول دارد که حرکتش باعث باخت بیانکونری بوده است.

1746796

اما امروز در رسانه‌های ایتالیایی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد دردسرهای عصبانیت دی‌ماریا ممکن است برای او ادامه داشته باشد.

بر اساس قوانین فوتبال ایتالیا دی‌ماریا دو بازی بعدی یوونتوس مقابل بولونیا و میلان را از دست داده است چرا که جریمه دریافت کارت قرمز در سری آ محرومیت در دو بازی بعدی است. اما گزارشها حاکی است این احتمال وجود دارد که ستاره آرژانتینی سه بازی محروم بشود و دیدار مقابل تورینو را هم از دست بدهد.

1746797

دی‌ماریا زمانی که در حال ترک زمین بود از تصمیم داور اصلا رضایت نداشت و توهین‌های شدیدی به داور مسابقه کرد. رسانه‌ها می‌گویند داور مسابقه در گزارش خود به فدراسیون فوتبال به توهین‌های ستاره آرژانتینی اشاره کرده و ممکن است او یک بازی دیگر هم جریمه شود.

دیدگاه‌ها