کد خبر : 1844533 | 29 شهریور 1401 ساعت 10:01 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

قدوس؛ ستاره برای ترکیب اصلی وزنه زد(عکس)

هافبک تیم ملی فوتبال در نخستین روز حضورش در اتریش تنها به بدنسازی مشغول شد.

قدوس؛ ستاره برای ترکیب اصلی وزنه زد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال برنتفورد که سومین فصل حضور در این باشگاه انگلیسی را سپری می‌کند، روز گذشته خودش را به اردوی تیم ملی در اتریش رساند و نخستین جلسه تمرینی خود را به کار با وزنه و بدنسازی گذراند.
سامان که در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از مهره‌های مورد علاقه کی‌روش بود و در هر سه مسابقه تیم ملی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، حالا در شرایط متفاوتی در اردو تیم ملی حاضر شده است.
قدوس اکنون به عنوان تنها لژیونر شاغل در لیگ برتر انگلستان در بین ملی‌پوشان شناخته می‌شود و به همین دلیل جایگاهش نزد سرمربی تیم ملی که خود زمانی به عنوان یکی از مشهورترین دستیاران در این لیگ مشغول به کار بوده، ارتقا پیدا کرده است.
آمادگی بدنی بالای قدوس به واسطه بازی در لیگ درگیرانه انگلیس بدون شک یکی از نکات مثبت این بازیکن در افکار کارلوس کی‌روش خواهد بود. جایی که سبک بازی فیزیکی و دوندگی بالای این ستاره و البته آشنایی کاملش با توانایی بازیکنان تیم ملی انگلیس ممکن است این بار سامان را به بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل کند.
تاکتیک پرس تمام‌وقت تیم ملی در نیمه خودی که مبتنی بر سبک دفاع - ضدحمله مورد علاقه سرمربی پرتغالی است، درحالت عادی تمرکز کادرفنی را از وینگرهای فانتزی به سمت بازیکنانی با قدرت بدنی بیشتر جلب می‌کند و همین موضوع می‌تواند برگ برنده‌ای برای تضمین حضور سامان در قطر و چه بسا حضور در ترکیب ثابت تیم ملی باشد.

1746852

دیدگاه‌ها