کد خبر : 1844558 | 29 شهریور 1401 ساعت 10:55 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه خاص پپ و سیتی؛ مراقبت چهارچشمی از هالند

منچسترسیتی یکی از اعضای تیم پزشکی‌اش را در نروژ همراه کرده است تا شرایط ارلینگ هالند، ستاره این تیم، را زیر در نظر داشته باشد.

برنامه خاص پپ و سیتی؛ مراقبت چهارچشمی از هالند

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا و راهی منچسترسیتی شد تا تجربه بازی در لیگ برتر و یک باشگاه بزرگ را به دست آورد. 
این بازیکن خیلی زود نشان داد که توانایی‌هایش در سطح اول فوتبال دنیا و لیگ برتر نیز به همان اندازه ارزشمند است و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده که گل‌های ارزشمندی را برای آنها به ثمر رسانده است. 
این ستاره نروژی برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش در وقفه دیدارهای ملی، منچستر را ترک کرده اما حالا مشخص شده که ماریو پافوندی، روانشناس ورزشی، نیز با او همراه شده است. 
این موضوع روز دوشنبه از سوی کادر فنی نروژ مورد تایید قرار گرفت تا مشخص شود که پافوندی در آستانه دیدار این تیم برابر اسلوونی و صربستان در لیگ ملت‌های اروپا با این تیم همراه است.

1743514
روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که وظیفه او این است که کارهای روزمره‌ای که هالند در زمان حضورش در اردوی سیتی و ورزشگاه اتحاد انجام می‌دهد را در اردوی تیم ملی کشورش نیز انجام دهد.
نکته جالب اینجاست که این باشگاه لیگ برتری پیش از این اقدامی مشابه برای کوین دی بروینه و سرخیو آگوئرو نیز انجام داده بود و این اهمیت هالند در این تیم پس از گذشت تنها چند هفته در این باشگاه نشان می‌دهد. 
این بازیکن فصل گذشته بارها دچار مصدومیت و از میادین دور شد و همین باعث شده است که سیتی نهایت تلاشش را برای حفظ شرایط  آرمانی او به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها