کد خبر : 1844567 | 29 شهریور 1401 ساعت 11:40 | 2.8K بازدید | 2 دیدگاه

کریم‌زاده: با ربیعی همیشه دنبال برد هستیم؛

روایت بازیکن مس رفسنجان از یک دژاووی جالب

وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.

روایت بازیکن مس رفسنجان از یک دژاووی جالب

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسین کریم زاده، با گلزنی مقابل هوادار، یکی از مهره های تاثیر گذار مس رفسنجان در روزی بود که اولین برد فصل کسب شد. او در مورد این گل گفت: خدا را شکر گل دوم تیم را زدم تا به اولین برد فصل دست پیدا کنیم. خوشحالم که سهمی در این برد داشتم و امیدوارم که این روند را ادامه بدهیم.

وینگر مس در مورد شرایط فعلی تیمش برای بازی با نفت آبادان که روز دهم مهر برگزار می شود گفت: بعد از چند روز استراحت، تمرینات خود را در تهران شروع کردیم. علاوه بر بازی دوستانه با نساجی یک دیدار دوستانه دیگر هم برگزار می کنیم و سپس راهی آبادان می شویم تا بازی هفته هفتم را برگزار کنیم.

مس برای سومین فصل متوالی در هفته ششم به اولین برد خود دست یافت. این موضوع به خودی خود جالب است اما کریم زاده روایتی جالب تر از این اتفاق نقل کرد: یادم می آید فصل اول هم که لیگ برتری شدیم، در هفته ششم اولین برد خود را کسب کردیم و جالب است که در آن بازی هم من گل دوم تیم را مثل این فصل به ثمر رساندم! البته پارسال هم هفته ششم پیروز شده بودیم و من در بازی حضور نداشتم. البته به نظرم در شش هفته اخیر حداقل مستحق چهار برد بودیم!

وی با ابراز رضایت از شرایط تیمش تاکید کرد: مس از سال اولی که آمده، طبق ساختار و نموداری که تعیین کرده پیش می رود. خدا را شکر هر سال به هدفی که تعیین شده نزدیک تر می شویم. مجموعه مس در همه زمینه ها به هم کمک می کنند تا نتایجی در شان زحمات کارگران مجموعه و مردم رفسنجان کسب کنیم.
کریم زاده در پایان در خصوص تجربه کار با ربیعی گفت: از اینکه برای سومین سال است که در مس با آقای ربیعی کار می کنم خیلی خوشحال هستم. نکات زیادی از ایشان یاد می گیرم. آقای ربیعی مربی شجاعی است و فرقی نمی کند مقابل چه تیمی باشیم و همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه است.

دیدگاه‌ها