کد خبر : 1844587 | 29 شهریور 1401 ساعت 12:59 | 12.6K بازدید | 10 دیدگاه

تلاش پاتر برای تقویت چلسی؛ هری کین را می‌خواهم!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از مدیران این باشگاه خواسته است که شرایط جذب هری کین را فراهم کند.

تلاش پاتر برای تقویت چلسی؛ هری کین را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تابستان امسال دو مهاجم تراز اول شامل رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسلونا را به خدمت گرفت. 
با این حال به نظر می‌رسد که سرمربی جدید این تیم معتقد است که آنها همچنان به یک مهاجم نوک درجه یک نیاز دارند و باید برای جذب او در تابستان سال آینده اقدام کنند. 
رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی مدعی شده‌اند که پاتر علاقه زیادی به جذب کین دارد و امیدوار است که بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023 به خدمت بگیرد. 

1737023


یکی از برنامه‌های اصلی او برای جذب این بازیکن، پیشنهاد معاوضه کین با روملو لوکاکو است که در حال حاضر به صورت قرضی به اینتر برگشته است. این انتقال احتمالا برای این بازیکن بلژیکی هم بسیار خوشایند خواهد بود چون باعث همکاری دوباره او با آنتونیو کونته خواهد شد. 
با این حال ممکن است جذب کین برای چلسی چندان آسان نباشد، چرا که این بازیکن تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و علاقه زیاد کونته و البته باشگاه تاتنهام به او باعث شده که به نوعی به نماد این باشگاه تبدیل شود که فکر جدایی‌اش از این تیم غیرممکن به نظر برسد. 
با این حال، این مربی انگلیسی از مدیران چلسی و مالکان جدید این باشگاه خواسته است که نهایت تلاش‌شان را برای انتقال کین به استمفوردبریج به کار بگیرند تا خط حمله این باشگاه را تقویت کنند و برای حضور قدرتمند در فصل آینده آماده شوند.

دیدگاه‌ها