کد خبر : 1844588 | 29 شهریور 1401 ساعت 13:15 | 21.3K بازدید | 13 دیدگاه

ادوارد مندی، غایب بزرگ بازی با تیم کی‌روش

گلر سنگالی چلسی، بازی با ایران را از دست داد

ادوارد مندی سنگربان چلسی، دیدار دوستانه میان ایران و سنگال را از دست داد.

گلر سنگالی چلسی، بازی با ایران را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری 2 دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر اروگوئه و سنگال باقی نمانده و در شرایطی که علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار رویارویی با ستاره های مطرح دنیای فوتبال در این 2 تیم هستند، اکنون خبر رسیده که ادوارد مندی سنگربان شماره یک تیم ملی سنگال، بازی با ایران را از دست داده است.

نشریه اکیپ در این زمینه نوشته است که با غیبت برخی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی سنگال، تعداد شاگردان آلیو سیسه در اورلئان از 29 بازیکن به 26 نفر کاهش یافت. این لیست همچنین ممکن است در ساعات آینده و پس از مشاوره بین آلیو سیسه و کادر پزشکی باز هم کاهش یابد.

1746940
کیتا بالده بازیکن سابق اینتر و لاتزیو، به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ، با محرومیت سه ماهه روبه‌رو شد و بازی با ایران را از دست داد.

او جمعه گذشته فهرست 29 نفره ای از بازیکنان منتخب خود را اعلام کرد. آلیو سیسه در مورد این لیست گفته بود که درباره حضور تمامی این افراد در تمرینات تیم ملی اطمینان ندارد و روز دوشنبه پیش از شروع نخستین جلسه تمرینی شیرها، از غیبت قطعی 2 بازیکن به نام های کیتا بالده (به دلیل محرومیت) و نوح فادیگا (به دلیل مصدومیت) خبر داد.

روز گذشته بود که به صورت رسمی اعلام شد شیرهای ترانگای سنگال در ماه سپتامبر بدون کیتا بالده به بازی های فیفا دی خواهند رفت. بازیکن جدید اسپارتاک مسکو که در ابتدا توسط آلیو سیسه به اردوی تیم ملی دعوت شد، به دلیل محرومیت ناشی از نقض قوانین ضد دوپینگ، تا ماه دسامبر محروم شد. به همین دلیل، حبیب دیالو، مهاجم استراسبورگ جایگزین بالده شده است. علاوه بر این، کیتا بالده ممکن است جام جهانی قطر را نیز از دست بدهد.

اما این تنها نفرات غایب سنگال در بازی با ایران نخواهند بود و یک بازیکن دیگر نیز این مسابقه را از دست داد. او، دروازه بان شماره یک سنگال و چلسی یعنی ادوارد مندی است که از مصدومیت در ناحیه زانو رنج می برد. او لیست آلیو سیسه را به 26 بازیکن کاهش داد و قرار است برای انجام کارهای درمانی، خود را به کادرپزشکی چلسی معرفی کند.

1746941
بازیکنان سنگال روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردند.

علاوه بر این، وضعیت اسماعیل سار وینگر واتفورد و موسی نیاکت مدافع ناتینگهام فارست برای بازی با ایران نامشخص است و آلیو سیسه در انتظار پاسخ نهایی کادر پزشکی درباره وضعیت این 2 بازیکن است.

دیدار تیم های ملی ایران و سنگال قرار است در تاریخ 5 مهر و در اتریش برگزار شود.

دیدگاه‌ها