کد خبر : 1844591 | 29 شهریور 1401 ساعت 13:31 | 6.5K بازدید | 7 دیدگاه

صحبت‌های سخنگوی فدراسیون از فوتبال برتر تا بلیت‌فروشی جام جهانی

اصولی: اتفاق خاصی در مورد نکونام رخ نداده است

احسان اصولی می‌گوید آماده است در جواب انتقادات فوتبال برتر در این برنامه حاضر شده و توضیح دهد.

 اصولی: اتفاق خاصی در مورد نکونام رخ نداده است

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روی خط یک برنامه تلویزیونی آمد و در مورد انتقادات برنامه فوتبال برتر به فدراسیون، بلیت فروشی و تسویه حساب با اسکوچیچ توضیح داد. او در مورد برنامه فوتبال برتر گفت: برخی برنامه‌های تلویزیونی مثل فوتبال برتر فضای همدلی را به هم می‌زنند و نمی‌دانم کِی می‌خواهند دست از این نگاه و روش‌شان بردارند. نقد سرجای خودش ولی از اردوی قطر که آن گزارش را تهیه کردند تا الان به نحوی برنامه را جهت‌دهی می‌کنند که به نفع فوتبال‌مان نیست.

اصولی ادامه داد: ما آماده پاسخ‌گویی به هر نقدی هستیم. هر زمان خواستید فدراسیون پای کار بوده است. درخواستم این است که کمک کنیم. اینکه ما ارکان فدراسیون، مجمع، هیئت رئیسه و هئیت‌های فوتبالی را زیر سوال ببریم خوب نیست. اداره کننده فوتبال فدراسیون است و رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه منتخب مجمع هستند. هرچقدر به این سمت برویم که ارکان اجرایی فدراسیون را زیر سوال ببریم، مسئله دار می‌شود. مثلا در حوزه هیئت‌های فوتبال استانی، در بخش باشگاه‌داری منع شده است؛ بلکه در حوزه استعدادیابی، آموزش و پایه‌‌ها باید کار کنند. آنها دیشب هیئت استان ما را زیر سوال می‌بردند. دیشب پیغام دادم که اگر لازم است توضیح دهم که این کار را نکردند. به ما هم وقت دهند که پاسخ آنها را بدهیم، این برنامه چنین فضایی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند. صحبتی در خصوص حضور رئیس فدراسیون در این برنامه نشده و بیشتر پیام رسانه‌ای بوده است.

او در مورد روند بلیت فروشی جام جهانی گفت: پیامکی برای همه کسانی که ثبت نام شدند ارسال شد و واریزی انجام دادند، رسید آن واریز سند و مدرکی هست مبنی بر آن خریدی که انجام دادند. سامانه فدراسیون فوتبال با ارتباطی که با سامانه فیفا دارد باید تک تک افراد را ریجستر بکند و بلیت‌ها به نام، صادر خواهد شد. آن مرحله که طی شود کد ریجستری نهایی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. کسانی که پیامک برای‌شان رفته و وجهی واریز نکردند، آنها مهلت داشتند و اگر در آن مدت واریز نکرده باشند موضوع برایشان منتفی است و فدراسیون این اجازه را دارد به متقاضی دیگر بدهد. ما در چند مرحله ثبت نام انجام دادیم و الان هم مجددا درخواست افزایش ظرفیت داشتیم و همه این‌ها باید یک کاسه شود و بعد بارگذاری شود.

اصولی راجع به تسویه حساب با اسکوچیچ بیان کرد: بحث آقای اسکوچیچ نهایی شده و عدد و رقمش مشخص است. فرآیند اداری دارد و ظرف چند روز آینده تسویه حساب نهایی انجام می‌شود. چون پرداخت ارزی بوده توافق شده بود دستیاران او به اتریش بروند و دریافت کنند.

اصولی در پایان راجع به وضعیت حضور نکونام در تیم ملی گفت: باشگاه فولاد خوزستان یکی از تیم‌های به نام ما و نماینده ما در جام باشگاه‌های آسیا هست. باید مراقب آسیب دیدنش باشیم. از آن طرف هم ظرفیت آقای نکونام برای تیم ملی را هم باید در نظر داشته باشیم. باید به گونه‌ای حل و فصل شود که فولاد هم متضرر نشود ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

دیدگاه‌ها