کد خبر : 1844596 | 29 شهریور 1401 ساعت 13:59 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای روزنامه سنگالی درمورد حریف تدارکاتی ایران؛

هزینه نیم میلیون یورویی سنگال برای اردوی اتریش

فدراسیون فوتبال سنگال هزینه قابل توجهی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی 2022 اختصاص داده است.

هزینه نیم میلیون یورویی سنگال برای اردوی اتریش

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم‌هایی که صعود دراماتیک و نفس‌گیری را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجربه کرد سنگال بود. این تیم با شکست شاگردان کی‌روش در ضربات پنالتی مقابل مصر راهی مهمترین تورنمنت ملی فوتبال شد و حالا برای آمادگی هرچه بیشتر تلاش می‌کند.

تیم ملی سنگال در فاصله دو ماه تا جام جهانی 2022 قطر قصد دارد برابر بولیوی و ایران به میدان برود تا آمادگی بازیکنانش را محک بزند.

یکی از روزنامه‌های این کشور ادعا کرده است که فدراسیون فوتبال سنگال مبلغی در حدود 300 میلیون فرانک آفریقا که معادل 500 هزار یورو می‌شود؛ برای این دو بازی پرداخت کرده که شامل دستمزد و هزینه اقامت بازیکنان و ترتیب دادن این دو دیدار شده است.

آگوستین سنگور، رئیس فدراسیون فوتبال سنگال، روز شنبه مدعی شد که این سازمان تمام تلاشش را به کار گرفته است تا بازیکنان این تیم بتوانند آماده‌سازی خوبی پیش از جام جهانی داشته باشد و به نتایج دلخواهش دست پیدا کند.

دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال قرار است در تاریخ 27 سپتامبر در پایتخت اتریش برگزار شود. باید دید سنگالی‌ها با برنامه‌ریزی این اردو و نتایج خوب احتمالی در جام جهانی قادر به بازگرداندن این مبلغ و درآمدزایی خواهند بود یا خیر.

سنگال در گروه A با قطر، هلند و اکوادور همگروه است و بازی با تیم ملی ایران که بارها با قطر بازی کرده و آسیایی است می‌تواند محک خوبی برای این تیم آفریقایی باشد.

دیدگاه‌ها