کد خبر : 1844600 | 29 شهریور 1401 ساعت 14:22 | 16.7K بازدید | 28 دیدگاه

در بارسلونا بسیار راحتم

لواندوفسکی: فتح توپ طلا در بارسا آسان‌تر از بایرن است

روبرت لواندوفسکی معتقد است در بارسلونا راحت تر از بایرن مونیخ می توان فاتح توپ طلا شد.

لواندوفسکی: فتح توپ طلا در بارسا آسان‌تر از بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در پایان فصل گذشته صراحتا گفت که بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. او از میان پیشنهاداتش ترجیح داد بارسلونا را انتخاب کند و پس از کشمکش‌های بسیار، سرانجام به هدف خود رسید. شروع ستاره لهستانی در بارسا عالی بوده و توانسته در  هشت بازی رسمی یازده گل بزند. او در لالیگا هشت گل زده و در صدر جدول گلزنان است و در لیگ قهرمانان نیز سه گل به ثمر رسانده است.

1743083

لواندوفسکی در مورد روزهای ابتدایی حضورش در بارسا گفت:« در بارسلونا بهترین استقبال را از من کردند و اینجا بسیار راحتم. زندگی در شهر بارسلونا نیز لذت‌بخش است. از همان شروع کار احساس راحتی داشتم و همه به من کمک کردند تا خیلی سریع خودم را با بارسا وفق بدهم. خیلی زود متوجه شدم که پیوستن به بارسا تصمیم درستی بود و از این بابت احساس غرور می کنم. صادقانه بگویم که فکر نمی کردم به این سرعت محبوب هواداران شوم و در ورزشگاه نام من را صدا بزنند. الان حس می کنم سال‌هاست بازیکن بارسلونا هستم.»

1735186

لوا ادامه داد:« در بارسلونا بازیکنان زیادی برنده توپ طلا شده اند و باید بگویم که مسیر رسیدن به توپ طلا در بارسا کوتاه‌تر از بایرن مونیخ است. اینجا راحت‌تر می توان فاتح توپ طلا شد. این هم یکی دیگر از دلایل پیوستنم به بارسلونا بود. همچنین بارسا بازیکنان جوان و آینده‌دار زیادی مثل فران تورس، پدری، گاوی، آنسو فاتی و بالده دارد. آنها هرگز از سوال کردن خجالت نمی کشند و من تا جایی که بتوانم، به آنها کمک خواهم کرد. در آنها توانایی‌های زیادی می بینم و پیشرفت‌شان سریع و شگفت‌انگیز است. این بازیکنان جوان، آینده بارسلونا هستند.»

دیدگاه‌ها