کد خبر : 1844601 | 29 شهریور 1401 ساعت 14:51 | 39K بازدید | 21 دیدگاه

پایان دوران آقای خاص؛ رنگرز سرمربی تیم فرنگی شد

علیرضا دبیر در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب کرد.

پایان دوران آقای خاص؛ رنگرز سرمربی تیم فرنگی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تیم ملی کشتی فرنگی ایران نتوانست در مسابقات جهانی 2022 صربستان به مدال طلا دست پیدا کند و نتیجه قابل قبول سال گذشته را تکرار کند؛ انتقادهای زیادی به سوی محمد بنا روانه شد.
این مربی هم که در چندمین مقطع از سال 2019 بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد و در سال های اخیر توانست عملکرد قابل قبولی از خود به ثبت برساند، بعد از مسابقات جهانی از شاگردان خود خداحافظی کرد و به فدراسیون نیز اعلام کرد قصد ادامه همکاری ندارد.
جلسه فنی در مورد تیم ملی کشتی فرنگی ظهر امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و حسن رنگرز قهرمان اسبق کشتی فرنگی و سرمربی و مدیر سابق تیم های ملی کشتی برگزار شد.
در پایان این جلسه و با توجه به ضرورت پیگیری برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی و خداحافظی محمد بنا سرمربی این تیم، حسن رنگرز به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب شد و حکم خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.
بدین ترتیب دوران سرمربیگری محمد بنا بعد از 4 سال به پایان رسید و حسن رنگرز که هم اکنون مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را برعهده دارد، به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز کرد.

1746955

دیدگاه‌ها