کد خبر : 1844613 | 29 شهریور 1401 ساعت 16:23 | 30.7K بازدید | 8 دیدگاه

کیمیش: شرایط قطر را می‌دانستید، تازه یادتان آمده؟

جاشوا کیمیش، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان، مدعی شد دیگر برای بحث در مورد برگزاری جام جهانی در قطر دیر شده است.

کیمیش: شرایط قطر را می‌دانستید، تازه یادتان آمده؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر آلمان یکی از کشورهای اصلی معترض به نقض قوانین حقوق بشر در قطر و برگزاری جام جهانی در این کشور بوده است. حتی هانسی فلیک، سرمربی باتجربه ژرمن ها نیز امروز میزبانی این کشور را اشتباه توصیف کرد. اما جاشوا کیمیش اذعان داشت این تصمیم 12 سال پیش گرفته شده و همه از شرایط کشور قطر و اتفاقات آنجا باخبر بوده اند.

جاشوا کیمیش درباره برگزاری جام جهانی در قطر گفت: "به عنوان یک بازیکن، شما همیشه منتظر برگزاری جام جهانی هستید. امسال بحث های زیادی در مورد این موضوع وجود داشته که البته درست هم است. من فکر می کنم بعد از گذشت 12 سال دیگر برای صحبت در این رابطه خیلی دیر شده است. همه قبل از اعطای میزبانی جام جهانی، از شرایط این کشور باخبر بودیم.

1746965

وضعیت فعلی بایرن مونیخ؟ شرایط در بوندسلیگا جالب تر شده است و بازیکنان دورتموند به طور خاص از این موضوع خوشحال هستند. البته شما اینجا مسائل مختلفی را به خصوص از نیکلاس سوله می شنوید. به عنوان بازیکن تیمی مانند بایرن مونیخ، شما همیشه می خواهید در اوج باشید و فصل هنوز طولانی بوده و راه درازی مانده است.

اخبار در مورد مشکل نداشتن مهاجم در تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ؟ سبک بازی هر دو تیم شبیه به هم است، اما با این حال ایده ها تفاوت دارد. البته این موضوع به حریف هم بستگی دارد. ما در تیم ملی آلمان تیمو ورنر را به عنوان بازیکن شماره 9 در اختیار داریم، کای هاورتز نیز در باشگاهش در پست مهاجم توپ بازی می کند و ما اینجا لوکاس انمچا را هم داریم، پس گزینه های زیادی در رختکن تیم ملی موجود است."

دیدگاه‌ها