کد خبر : 1844614 | 29 شهریور 1401 ساعت 16:20 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

سکوت ژسوس شکست؛ به تصمیم تیته احترام می‌گذارم

گابریل ژسوس در فهرست جدید تیم ملی برزیل جایی ندارد. او در اولین واکنش خود به این موضوع گفت که تصمیم تیته، مربی برزیل، را می‌پذیرد.

سکوت ژسوس شکست؛ به تصمیم تیته احترام می‌گذارم

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی برزیل برای دو بازی دوستانه مقابل تونس و غنا اعلام شد و بر خلاف تصورات، نام گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، در آن قرار نداشت. ژسوس شروع فوق العاده ای در آرسنال داشته و توانسته در هفت بازی چهار گل بزند و سه پاس گل بدهد. او نقش مهمی در صدرنشینی توپچی ها در لیگ برتر داشته، با این حال جایی در فهرست جدید تیم ملی کشورش ندارد. تیته، مربی تیم ملی برزیل، در حال حاضر به مهاجمان دیگری اعتقاد دارد و شاید ژسوس جام جهانی را هم از دست بدهد.

1746966

ژسوس در واکنش به دعوت نشدنش به تیم ملی برزیل به "ESPN" گفت:« من برای تیته احترام زیادی قائلم. این تصمیم مربی است و باید آن را قبول کرد. به عنوان یک برزیلی، عاشق تیم ملی کشورم هستم و چه در این تیم باشم و چه نباشم، برایش بهترین ها را آرزو می کنم. این یک واقعیت است که مربی در حال حاضر به مهاجمان دیگری اعتقاد دارد و من برای رقبایم احترام قائلم. معتقدم همه آنها بازیکنان بزرگ و باکیفیتی هستند. به تلاشم ادامه خواهم داد تا در فهرست بعدی تیم ملی قرار بگیرم.»

لازم به ذکر است که ژسوس 56 بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده و توانسته 19 گل نیز بزند.

دیدگاه‌ها