کد خبر : 1844634 | 29 شهریور 1401 ساعت 18:47 | 26.8K بازدید | 7 دیدگاه

عصبانیت مالک جدید چلسی

حسرت ابدی چلسی؛ چرا سائول به‌جای شوامنی جذب شد؟

تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.

حسرت ابدی چلسی؛ چرا سائول به‌جای شوامنی جذب شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به رئال پیوست و توانسته تا به اینجا فراتر از تصور کار کند. درخشش او در همان دو بازی ابتدایی باعث شد رئال مادرید اجازه جدایی کاسمیرو و انتقال او به منچستریونایتد را صادر کند. رقیب بزرگ رئال در راه جذب شوامنی پی اس جی بود اما این هافبک جوان در تابستان گذشته چیزی تا پیوستن به چلسی فاصله نداشت.

1737268

 مدیران وقت چلسی اعتقاد داشتند که شوامنی خرید خوبی خواهد بود ولی در نهایت توماس توخل با این انتقال مخالفت کرد. او معتقد بود که پرداخت 60 میلیون پوند برای شوامنی زیاد است. مربی آلمانی که اخیرا از چلسی اخراج شد، سائول نیگز را به شوامنی ترجیح داد و چلسی این هافبک اسپانیایی را قرضی با بند خرید 35 میلیون یورویی جذب کرد. عملکرد سائول ناامیدکننده بود و پس از یک فصل بد به اتلتیکو برگشت.

1698263

دیلی میل نوشته است که تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز باور نمی کند که چطور مدیران سابق باشگاه با توصیه توخل، سائول را به شوامنی ترجیح دادند. 

1743558

این هم یکی دیگر از دلایل نارضایتی بولی از توخل بود. به خصوص که از قرارداد جورجینیو و انگولو کانته تنها یک سال دیگر باقیمانده و باشگاه در صورتی که آنها تمدید نکنند، باید برای خرید دو هافبک جدید، مبالغی بالا هزینه کند.

دیدگاه‌ها