کد خبر : 1844648 | 29 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت کاناوارو به اروپا؛ یک قدم مانده به سری آ

فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.

بازگشت کاناوارو به اروپا؛ یک قدم مانده به سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا از زمانی که در سال 2011 کفش‌ها را آویخت و به دنیای مربی‌گری رو آورد هدایت پنج تیم را به عهده داشته است. آخرین تیمی که او به عنوان سرمربی روی نیمکتش می‌نشست گوانگژو اورگرانده در چین بود که کاناوارو سپتامبر سال گذشته این تیم را ترک کرد.

1747010

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که کاناوارو امروز با باشگاه ایتالیایی بنونتو به توافق رسید تا به عنوان سرمربی هدایتش را به عهده بگیرد. بنونتو در لیگ سری B ایتالیا حضور دارد.

کاناوارو که به عنوان کاپیتان ایتالیا جام جهانی 2006 را بالای سر برده و در کشورش محبوبیت زیادی دارد به مدت چهار سال هدایت گوانگژو را به عهده داشت ولی سال گذشته بعد از اینکه با این تیم قهرمان لیگ برتر این کشور و سوپرجام چین شد گوانگژو را ترک کرد.

1747009

کاناوارو که مدتی کوتاه هم سرمربی تیم ملی چین بوده برای اولین بار هدایت یک تیم اروپایی را به عهده می‌گیرد. بنونتو فصل گذشته در لیگ سری B ایتالیا با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به کار خود پایان داد. بنونتو پنج سال پیش برای اولین بار در تاریخ خود به سری A صعود کرد اما در نهایت با قرار گرفتن در قعر جدول دوباره به سری B سقوط کرد.

دیدگاه‌ها