کد خبر : 1844662 | 29 شهریور 1401 ساعت 21:15 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

شمس آذر قزوین 2 – شهرداری همدان یک

لیگ یک/ تیم دقیقی بی خیال صدر جدول نمی‌شود

شمس آذر قزوین به یک پیروزی دیگر دست یافت تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

لیگ یک/ تیم دقیقی بی خیال صدر جدول نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ آزادگان، تیم های شمس آذر و شهرداری همدان در قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی و اختلاف سه امتیازی، این مسابقه از حساسیت های بالایی برخوردار بود که در نهایت تیم سعید دقیقی به لطف گل دقایق پایانی سرآبادانی، به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد.

در این دیدار و در دقیقه 40، پاس در عمق علی اصغر اعرابی به رحمان جعفری رسید و این بازیکن با ضربه ای چیپ، توپ را به تور دروازه شهرداری همدان چسباند تا شمس آذر نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

حملات تیم میهمان در دقیقه 80 جواب داد. حرکت مهدی خلج و عبور او از میان 2 مدافع شمس آذر، با ضربه سرکش خلج همراه شد که توپ پس از برخورد به محل تقاطع تیرهای افقی و عمودی، در آستانه ورود به دروازه بود که میررسول حسینی گلر شمس آذری ها توپ را برگشت داد اما دفع او به بدن علی گودرزی خورد و وارد دروازه شد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

اما پنج دقیقه بعد این تیم شمس آذر بود که توانست یک بار دیگر به گل برتری دست پیدا کند. ارسال یک کرنر به روی دروازه شهرداری همدان با ضربه سر کنعان طاهر نژاد همراه بود که مدافع میهمان توپ را از روی خط برگشت داد اما این توپ مقابل پوریا سرآبادانی قرار گرفت و او با شوتی محکم، دروازه حریف را باز کرد.

در پایان این شمس آذر بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و توانست در پایان هفته پنجم، جمع امتیازات خود را به عدد سیزده برساند و بدین ترتیب شاگردان سعید دقیقی همچنان صدر جدول را در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها