کد خبر : 1844667 | 29 شهریور 1401 ساعت 22:25 | 39.7K بازدید | 7 دیدگاه

آمریکا هم به ستاره سابق بارسا پشت می‌کند؟

اعلام شدن به عنوان بازیکن مازاد توسط بارسلونا و نیمکت‌نشینی در میلان موقعیت سرجینیو دِست در تیم ملی آمریکا را متزلزل کرده است.

آمریکا هم به ستاره سابق بارسا پشت می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست مدافع آمریکایی شاغل در اروپا از جمله بازیکنانی است که کادر فنی تیم ملی ایران احتمالا تا پیش از دیدار دو تیم در جام جهانی قطر او را به دقت آنالیز خواهد کرد.

با اینکه تا چندی پیش در فوتبال آمریکا کمتر کسی فکر می‌کرد دِست در ترکیب اصلی تیم ملی این کشور حضور نداشته باشد، چرا که او بازیکن تیم بزرگی مثل بارسلونا بود، اما اتفاقات ماه‌های اخیر باعث شده جایگاه او در تیم ملی متزلزل‌تر از هر زمان دیگری باشد.

1740701

سرجینیو دِست سه سال پیش به کشور زادگاهش، هلند، پشت کرد و تصمیم گرفت پیراهن تیم ملی آمریکا را به تن کند. تیم ملی آمریکا و سرمربی‌اش گرگ برهالتر از تصمیم او آنقدر خوشحال بودند که رسانه‌های آمریکایی می‌گویند در زمان اعلام تصمیم این مدافع هلندی‌الاصل، در کمپ تیم ملی آمریکا در شیکاگو جشنی بزرگ بر پا شده بود.

دِست دو سال پیش به بارسلونا پیوست تا در کنار کریستین پولیشیچ، بازیکن چلسی، و وستون مک‌کنی، ستاره یوونتوس، یکی از نامدارترین ستاره‌های فوتبال آمریکا باشد.

اما حالا وضعیت او کاملا متفاوت است. سرجینیو از ماه آوریل تا امروز نه برای باشگاه‌هایش و نه تیم ملی کشورش از ابتدا در هیچ بازی‌ای به میدان نرفته. بارسلونا امسال تابستان نامش را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرد و هر چه می‌توانست فشار آورد تا دِست از نوکمپ برود.

بارسا سرجینیو را به صورت قرضی به میلان واگذار کرد اما او تا امروز برای روسونری هم نتوانسته به عنوان یک بازیکن اصلی از ابتدا وارد میدان شود.

1747041

حالا همه نگاه‌ها در فوتبال آمریکا به دو بازی دوستانه با ژاپن و عربستان سعودی دوخته شده. اولین بازی‌های آمریکا بعد از چند ماه فرصتی است تا مشخص شود آیا سرجینیو دِست در جام جهانی یکی از مهره‌های مهم گرگ برهالتر خواهد بود یا همانطور که انتظار می‌رود جایگاه او در تیم ملی متزلزل شده است؟

دیدگاه‌ها