کد خبر : 1844669 | 29 شهریور 1401 ساعت 22:47 | 37.6K بازدید | 22 دیدگاه

حمایت مدافع جوان یونایتد از کاپیتان تیم

مگوایر ضعیف است؟ آخه شما کی هستید؟

برندن ویلیامز، مدافع جوان منچستریونایتد، از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر در مقابل موج انتقادها دفاع کرده و منتقدان او را «احمق‌های کوچک» توصیف کرد.

مگوایر ضعیف است؟ آخه شما کی هستید؟

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستریونایتد، مدتها است در انگلیس با انتقاداتی تند مواجه است. منتقدین او معتقدند مگوایر از زمان پیوستن به شیاطین سرخ عملکردی بسیار ضعیف داشته و نشان داده نه در حد بازی کردن در ترکیب تیم بزرگی مثل یونایتد است و نه باید پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند.

1747047

منتقدین مگوایر از تصمیم اخیر اریک تن‌هاخ برای نیمکت‌نشین کردن او راضی هستند و می‌گویند گرت ساوت‌گیت باید در تیم ملی انگلیس همین کار را تکرار کند.

اما برندن ویلیامز، مدافع جوان یونایتد، از هم‌تیمی‌اش دفاع کرده و می‌گوید با وجود انتقادهای غیرمنصفانه در شبکه‌های اجتماعی مگوایر با تمام توان برای تیمش تلاش می‌کند و نباید به سر و صداهای منفی اطراف گوش بدهد. ویلیامز در صحبتهای خود قدرت رهبری و حرفه‌ای‌گری مگوایر را ستایش کرد و او را شایسته کاپیتانی دانست.

1747044

مدافع جوان یونایتد گفت:" مردم نباید به صحبتهای غرض‌ورزانه در شبکه‌های اجتماعی توجه کنند. هری هر روز با تمرکز صد در صدی تمرین می‌کند. او چه از اول به میدان برود چه نیمکت‌نشین باشد با تمام قوا تلاش می‌کند. ما به صحبتهایی که در بیرون از تیم می‌شود توجه نداریم. فقط داخل تیم مهم است.

کسی که خوب تمرین می‌کند دیگر نباید به احمق‌های کوچکی که در توییتر می‌نویسند فلان بازیکن نباید این بازی در میدان باشد گوش بدهد. آخه شما کی هستید؟ هری پسر درجه‌یکی است. کاپیتانی درجه‌یک و فوتبالیستی درجه‌یک. شک ندارم او به عنوان فوتبالیستی بزرگ، مطرح می‌ماند".

1747045

دیدگاه‌ها