کد خبر : 1844703 | 30 شهریور 1401 ساعت 10:39 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

با هدف بازگشت زودهنگام به لیگ برتر؛

فجرسپاسی وارد جمع مدعیان صعود شد

شاگردان مهدی رجب‌زاده با کسب دومین برد متوالی به رده سوم لیگ یک صعود کردند تا خود را به عنوان یک مدعی صعود معرفی کنند.

فجرسپاسی وارد جمع مدعیان صعود شد

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی بعد از هشت سال جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کرد اما حضور این تیم در سطح اول فوتبال ایران دوام زیادی نداشت. زردپوشان فوتبال شیراز در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر، غرق در مشکلات مختلف توان رویارویی با میلیاردرهای لیگ برتری را نداشتند و در پایان فصل، دوباره لیگ یکی شدند. آنها در فصل جدید لیگ یک با وجود شروع نه چندان خوب، طی هفته اخیر در حد یک مدعی ظاهر شده اند.

فجری‌ها در روزهای ابتدایی تابستان امسال با مهدی رجب‌زاده به توافق رسیدند. این مربی جوان با قبول هدایت فجرسپاسی، ماموریت دوباره و زودهنگام صعود به لیگ برتر را گردن گرفت؛ ماموریتی که در حضور تیم های مدعی و متمول لیگ یکی بسیار سخت به نظر می رسد. رجب‌زاده با بازیکنان جوان و چند چهره باتجربه ای که دارد، فصل را به سه مساوی شروع کرد تا با سه امتیاز از 9 امتیاز ممکن، شروعی ناامید کننده از فجر در لیگ یک را شاهد باشیم.

اولین برد فجرسپاسی در فصل جدید را در هفته چهارم شاهد بودیم؛ جایی که آنها موفق شدند چادرملو اردکان را شکست داده و برای اولین بار طعم برد را بچشند. حریف بعدی شاگردان رجب‌زاده سایپا بود؛ تیمی که برعکس آنها، فصل را با دو برد شروع کرده بود اما طی دو هفته اخیر از کسب سه امتیاز ناکام بود. تقابل مهدی رجب‌زاده و محمود فکری با برتری کاپیتان سابق ذوب آهن همراه بود که در کسوت مربی توانست، مچ کاپیتان سابق استقلال را بخواباند.

فجری ها با کسب این برد، 9 امتیازی شده و تا رده سوم جدول رده بندی صعود کردند. آنها حالا یک مدعی صعود به شمار می روند و با قرار گرفتن در یک روند نتیجه گیری موفق به دنبال این هستند تا از همین هفته های نخست، جای خود را در بین مدعیان صعود مستحکم کرده و برخلاف دوره قبلی، بازگشت زودهنگامی به لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها