کد خبر : 1847926 | 21 مهر 1401 ساعت 10:36 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

تا پایان فصل سربازم

مهربان: فوتبال مشهد به روزهای عادی خود برنمی‌گردد

حسین مهربان از اتفاقات پرگل‌ترین دیدار لیگ یک تا به اینجای کار صحبت می‌کند.

مهربان: فوتبال مشهد به روزهای عادی خود برنمی‌گردد

به گزارش “ورزش سه”، فجر سپاسی طی یک نتیجه عجیب و غریب یازده بر صفر امید وحدت را از پیش رو برداشت که سه گل آن را حسین مهربان، هافبک فجر که اتفاقا پیش از این در شهر خودرو یا همان امید وحدت فعلی توپ می زد به ثمر رساند. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازی برای ما مهم بود ولی به شخصه از اتفاقاتی که برای امید وحدت یا همان شهر خودرو افتاده ناراحت هستم. واقعا برای مسئولین مشهد متاسفم که این تیم را که جان گرفته بود و حتی یک‌سال در آسیا هم حضور داشت به این روز انداخته‌اند. فکر نمی‌کنم که فوتبال مشهد به روزهای عادی‌اش برگردد.

او در همین رابطه ادامه داد: سوای تمام مشکلات ناراحت‌کننده امید وحدت، ما باید این بازی را می بردیم و با یک برد پر گل این اتفاق افتاد و جایگاه ما در جدول حفظ و بهتر شد. 
این بازیکن که تا به اینجای کار ۴ گل زده و سه پاس گل داده در مورد هت تریک در این دیدار عنوان کرد: بازی یازده بر صفر تمام شد و این بدترین شکست امید وحدت در هفته های اخیر بود و سه گل بازی را من زدم. باید بگویم مقصر کادرفنی و بازیکنان این تیم نیستند. مقصر مسئولان مشهد هستند که این تیم را به این روز انداختند. نه اسمی از آن ها می آید و نه دیده می شوند و معلوم نیست چه کسی مسبب شرایط فعلی فوتبال مشهد است.

وی که برای گذراندن خدمت سربازی به فجر پیوست در مورد وضعیت خدمتش توضیح داد: من تا پایان فصل سرباز هستم. ناراحت‌کننده است که از لیگ برتر به لیگ یک آمدم ولی امسال هم سال خوبی است. با مربیانی کار می کنم که از دل و جان مایه می‌گذارند و از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی چیزها از آن ها یاد گرفتم. امیدوارم سال خوبی برای خودم و تیمم باشد و در نهایت اتفاقات خوبی رخ بدهد.

مهربان در پایان در مورد شرایط کلی لیگ یک و نحوه داوری ها افزود: داوری ها تا به اینجا جز یکی دو بازی که به ضرر ما سوت زدند مثل بازی با خیبر که گل سالم آل کثیر را آفساید گرفتند و در یکی دو بازی هم برای ما پنالتی نگرفتند اما در مجموع خوب بود.

دیدگاه‌ها