کد خبر : 1844745 | 30 شهریور 1401 ساعت 14:49 | 22.2K بازدید | 21 دیدگاه

گفت‌وگوی مرموز ژاوی و آنچلوتی؛ مربی بارسا کری خواند؟

در جلسه روز گذشته مربیان تیم‌های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود. همچنین به نظر می‌رسید که ژاوی در گفت‌و‌گو با کارلتو، از قهرمانی بارسا در فصل جاری مطمئن است.

گفت‌وگوی مرموز ژاوی و آنچلوتی؛ مربی بارسا کری خواند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جلسه ای بین مربیان تیم های حاضر در لالیگا برگزار شد. اکثر مربیان در این جلسه حضور داشتند و از مهمترین غایبان می توان به دیه‌گو سیمئونه و جولن لوپتگی اشاره کرد.

1747180

نکته جالب، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی، مربیان رئال مادرید و بارسلونا بود. ژاوی به محض دیدن کارلتو به سمت او رفت و این دو یکدیگر را در آغوش گرفتند. در ویدیوی منتشر شده از این اتفاق مشخص است که ژاوی به آنچلوتی می گوید: باور دارم که امسال به آن نزدیک هستیم. همین یک جمله کافی بود تا گمانه زنی رسانه های اسپانیایی شروع شود. ژاوی از چه چیز صحبت می کرد و وعده چه چیز را داد؟ قهرمانی لالیگا یا قهرمانی چمپیونزلیگ؟

1747179

پس از 6 هفته از لالیگا، رئال مادرید با 6 پیروزی و 18 امتیاز صدرنشین است. رئال هر 9 بازی رسمی فصل خود را نیز برده و تنها تیمی در اروپاست که همه بازی هایش را تاکنون پیروز شده است. بارسا اما به دلیل توقف خانگی در هفته اول برابر رایووایه کانو، با 16 امتیاز پشت سر رئال در لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان با یک پیروزی و یک شکست، پس از بایرن در رده دوم قرار دارد. بدون شک رقابت قهرمانی لالیگا در فصل جاری بین رئال و بارسا خواهد بود. رئال مدافع عنوان قهرمانی است و بارسا از سال 2019 دیگر نتوانسته فاتح این رقابت ها شود. رئال همچنین درفصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ نیز شد. بارسا از سال 2015 نتوانسته در لیگ قهرمانان موفقیتی کسب کند.

دیدگاه‌ها