کد خبر : 1844746 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:02 | 18.7K بازدید | 10 دیدگاه

25 مسابقه بدون شکست؛

رکورد عجیب استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول

تیم فوتبال استقلال ملاثانی با تساوی روز گذشته حالا در 25 مسابقه بدون شکست به کارش ادامه داده است.

رکورد عجیب استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی دو فصل پیش بود که توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را دریافت کند. آنها در ابتدای مسابقات شروع خوبی داشتند ولی رفته رفته به رتبه‌های پایینی رفتند و خطر را تا هفته‌های پایانی احساس می‌کردند ولی چند نتیجه خوب آنها را در جدول حفظ کرد و درنهایت هم چوکای تالش بود که نتوانست در مسابقات بماند. فصل گذشته هم همین سناریو برای شاگردان ابراهیم اشکش در حال تکرار بود ولی رفته رفته توانستند خودشان را پیدا کند و در شرایطی که فصل اول را با 42 امتیاز و رتبه سیزدهمی تمام کرده بودند، دومین فصل حضورشان با کسب 46 امتیاز و رتبه تک رقمی هشتمی همراه شد تا حالا فصل جدید هم یکی از تیم های منسجم مسابقات باشند.
اما نکته قابل توجه درباره استقلال ملاثانی شکست ناپذیری این تیم طی 25 مسابقه گذشته لیگ دسته اول است که نتایجی به شرح زیر کسب کرده است.

1747181
1747182
1747183
1747184

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در 25 هفته اخیر 10 پیروزی و 15 تساوی کسب کرده است.


نکته دیگر اینکه استقلال ملاثانی با تیمی که اکثریت بومی استان خوزستان هستند طی دو سال گذشته و 5 هفته اخیر در مسابقات شرکت کرده و صحبت‌های ابراهیم اشکش در دفاع از همشهریانش در کنفرانس خبری پس از پیروزی در انزلی مقابل ملوان سبب شده تا بر محبوبیت او هم افزوده شود.
شب گذشته استقلال ملاثانی مقابل چادرملوی اردکان به میدان رفت و در نهایت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در این مسابقه شد تا شاگردان اشکش به رکورد 25 بازی بدون شکست دست یافته باشند.
استقلال ملاثانی البته فصل را با حواشی پرشماری آغاز کرد و گفته می‌شد قرار است این تیم با نام پرسپولیس خوزستان وارد مسابقات شود ولی به هر ترتیب پس از دعواهای پرشماری که بر سر این موضوع وجود داشت و دو تیم در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات بودند، سرانجام با نام دو فصل گذشته خود به مسابقات وارد شد و حالا هم در 5 هفته ابتدایی با کسب ١١ امتیاز توانسته رتبه سوم جدول را به نام خودش بزند.
حالا باید دید رکورد 25 بازی نباختن (10 برد و 15 تساوی) که برای اعضای استقلال ملاثانی از اهمیت بیشتری هم پیدا کرده تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

1747186

دیدگاه‌ها