کد خبر : 1844749 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:09 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

خودم به دقت لیگ را بررسی می‌کنم؛

عطایی: لژیونرها اطلاعات‌شان را برایم ارسال می‌کنند

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید به دقت وضعیت ملی‌پوشان لژیونر را بررسی می‌کند.

عطایی: لژیونرها اطلاعات‌شان را برایم ارسال می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب بازیکنان لژیونر و لیگ برتری برای حضور در تیم ملی بیان کرد: پیگیر عملکرد تمام بازیکنان لژیونر و لیگ‌ها هستیم. لیگ برتر را خودم حضور دارم و از نزدیک بررسی می‌کنم. به دیگر مربیان تیم ملی هم که در حال حاضر در باشگاهی فعالیت ندارند، ماموریت خواهم داد تا با پیگیری تیم‌های حاضر در لیگ‌ها حاضر باشند تا بتوانیم بازیکنان تیم‌ها را بهتر رصد کرده و افراد جوان و شکوفا شده را بهتر بررسی کنیم.

درباره لژیونرها هم علاوه بر این که اطلاعاتشان را برایم ارسال می‌کنند، اگر امکان داشته باشد با سفر به کشورهایشان، بازی بازیکنانی چون میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، جواد معنوی‌نژاد و… را در تیم‌هایشان خواهم دید.

عطایی با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی پس از برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: قطعا بعد از پایان مسابقات اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد اما باید دید لیگ چه زمانی به پایان می‌رسد چون بحث‌هایی درباره ادامه‌دار کردن لیگ وجود دارد تا بازیکنان از نظر آمادگی در وضعیت مناسب‌تری باشند و این مسابقات نزدیک به رقابت‌های اروپایی به پایان برسد. 
این موضوع مهمی است که حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت چون باید بازیکنان را در فرآیند مسابقات آماده نگاه داریم و این موضوع به تیم ملی کمک می کند. پایان مسابقات پیش از سال نو و استراحت بازیکنان در وقفه‌ای که تا پایان تعطیلات آغاز سال وجود دارد، خطر آسیب دیدگی را افزایش می‌دهد و با چارچوب استانداردهای حرفه‎‌ای خیلی تطابق ندارد. اردویی 25 روزه قبل از شروع مسابقات خواهیم داشت تا وارد مسابقات شویم.

دیدگاه‌ها