کد خبر : 1844753 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:16 | 31.2K بازدید | 4 دیدگاه

جای خالی معروف؛ سوژه اینستاگرام فنرباغچه(عکس)

تیم والیبال فنرباغچه این روزها خود را برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل جدید آماده می‌کند.

جای خالی معروف؛ سوژه اینستاگرام فنرباغچه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه یکی از مدعیان این فصل رقابت‌های لیگ ترکیه به حساب می آید. آن ها در کنار تیم‌هایی نظیر هالک بانک و زراعت بانک برای قهرمانی در این فصل از مسابقات تلاش می کنند.

فنرباغچه این روزها تمرینات خود را به شکل فشرده‌ای پیگیری می کند. سعید معروف نیز که یکی از ارکان مهم تیم ترکیه ای محسوب می شود کاملا آماده فصل جدید نشان داده است.

در همین راستا صفحه اینستاگرام والیبال فنرباغچه ویدئویی را از تمرینات این تیم به اشتراک گذاشته است؛ جایی که بعد در بازی درون تیمی سعید معروف با یک جای خالی زیبا که شگرد او محسوب می شود، کسب امتیاز می‌کند.

گفتنی است سعید معروف بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد. پس از آن و با پایان فصل، معروف برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد.  فنرباغچه که تا نیمه نهایی با پاسور ایرانی خود پیش رفت، در این مرحله مقابل زراعت بانک شکست خورد، در حالی که چند هفته قبل از آن با درخشش معروف توانسته بود در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد. در نهایت باشگاه ترکیه‌ای چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد پاسور ایرانی خود را تمدید کرده است تا معروف یک‌ فصل دیگر برای این تیم توپ بزند.

1747195

دیدگاه‌ها