کد خبر : 1844760 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:33 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

رایان گراونبرخ:

پشیمان نیستم ولی انتظارم از بایرن چیز دیگری بود

رایان گراونبرخ در تابستان امسال از آژاکس به بایرن پیوست ولی تا به اینجای فصل تنها 218 دقیقه برای باشگاه مونیخی بازی کرده است. او می‌گوید که انتظار داشت بازیکن ثابت بایرن باشد.

پشیمان نیستم ولی انتظارم از بایرن چیز دیگری بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال برای خرید رایان گراونبرخ، 25 میلیون یورو هزینه کرد. ستاره 19 ستاره فصل گذشته آژاکس با رسیدن پیشنهاد بایرن، ترجیح داد راهی این باشگاه شود و به پیشنهادات دیگر خود پاسخ نداد اما پس از 10 بازی رسمی بایرن، او در هشت بازی به میدان رفته و تنها در جام حذفی برابر ویکتوریا کلن در ترکیب ثابت بود. در این هشت بازی او 218 دقیقه در میدان بوده، یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

1747205

گراونبرخ تصور می کرد که در بایرن مونیخ خیلی زود به ترکیب ثابت خواهد رسید اما تا به اینجا همه چیز برای او متفاوت بوده است. او در اردوی تیم ملی هلند به خبرنگاران گفت:« انتظارم از بایرن چیز دیگری بود و فکر می کردم دقایق بیشتری بازی خواهم کرد. از ابتدا می دانستم که رقابت شدیدی در بایرن وجود دارد و اینکه بازیکن ثابت چنین باشگاه بزرگی بودن، اصلا ساده نیست ولی در هفته های اخیر به قدری خوب تمرین کرده بودم که تصور می کردم در ترکیب ثابت قرار بگیرم اما در نهایت اینطور نشد.»

1747207

گراونبرخ ادامه داد:« البته اصلا از انتخاب بایرن پشیمان نیستم و معتقدم باید آرامشم را حفظ کنم. در ادامه فصل فرصت های دیگری برای نشان دادن توانایی هایم خواهم داشت و امیدوارم بتوانم از آنها استفاده کنم. واضح است که به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم همیشه در ترکیب ثابت باشم ولی می دانم که در بایرن شرایط ساده نیست و بیش از هر چیزی باید صبور باشم.»

دیدگاه‌ها