کد خبر : 1844767 | 30 شهریور 1401 ساعت 16:30 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

پیانیچ:

این یوونتوس را نمی‌شناسم؛ لوا 30 گل برای بارسا می‌زند

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، در مصاحبه جدید خود از وضعیت بد این روزهای یوونتوس صحبت کرد. او همچنین مدعی شد که روبرت لواندوفسکی فصل جاری در لالیگا 30 گل برای بارسا خواهد زد.

این یوونتوس را نمی‌شناسم؛ لوا 30 گل برای بارسا می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه روز پیش و در هفته هفتم سری آ یک نمایش کابوس‌وار دیگر داشت و در مقابل مونزا با نتیجه 1-0 شکست خورد. این اولین برد تاریخ مونزا در سری آ بود. یوونتوس پس از هفت هفته از رقابت ها و با 10 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. فاصله یوونتوس با صدر جدول نیز هفت امتیاز است. شرایط به گونه‌ای است که تعداد زیادی از هواداران یووه خواهان اخراج مکس آلگری هستند. خریدهای جدید یوونتوس هم جواب نداده‌اند و هواداران خواهان برکناری آلگری و تغییرات در باشگاه هستند.

1679835

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی سابق یوونتوس، که اخیرا با جدایی از بارسا راهی الشارجه امارات شد، در مورد وضعیت یووه به توتواسپورت گفت:« یوونتوس کمبودهای زیادی دارد. این یوونتوسی نیست که می شناسیم و زمانی که من برای این باشگاه بازی می کردم، همیشه مدعی اول قهرمانی بودیم ولی مطمئنم که شرایط برای یووه بهتر خواهد شد.»

پیانیچ ادامه داد:« قبلا یوونتوس ستاره های بزرگی مثل زین الدین زیدان، زلاتان ابراهیموویچ، پاول ندود و الکس دل‌پیرو را داشت. همه آنها رفتند ولی یوونتوس باقی ماند. فوتبال همین است و هرگز ستاره ها بالاتر از نام باشگاه نیستند. یووه بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایتالیاست و نمی توان عظمتش را زیر سوال برد. یوونتوس خیلی زود به اوج بر می گردد.»

1740432

پیانیچ در مورد شکست مذاکرات یوونتوس با ممفیس دیپای در فصل نقل و انتقالات گفت:« دیپای بازیکن بارسلوناست و البته که با من در مورد یوونتوس صحبت کرد ولی هر چه بود، بین خودمان باقی خواهد ماند.»

1745995

پیانیچ در مورد درخشش روبرت لواندوفسکی در بارسا نیز گفت:« لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین های فوتبال در دو دهه اخیر هستند ولی روبرت لواندوفسکی نیز در دورتموند و بایرن فوق العاده بود. او حالا در بارسلونا می درخشد و اطمینان دارم که حداقل 30 گل برای بارسا در لالیگا خواهد زد. روبرت بازیکنی فداکار و مبارز است. گل های زیادی می زند و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم برای هم‌تیمی‌هایش خلق می کند. بارسا با جذب او حداقل 40 گل در فصل جاری را تضمین کرد.»

دیدگاه‌ها