کد خبر : 1844782 | 30 شهریور 1401 ساعت 18:01 | 76.1K بازدید | 45 دیدگاه

بیاتی‌نیا: پس چرا لیگ برگزار می‌کنیم؟

اعتراض تند یک مربی به دعوت چند بازیکن به تیم ملی

پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.

اعتراض تند یک مربی به دعوت چند بازیکن به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه موفق شد با برتری سه بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل آرمان‌گهر هشت امتیازی شده و به رده پنجم جدول راه پیدا کند.
به همین بهانه صحبت کوتاهی داشتیم با محسن بیاتی‌نیا، سرمربی خوشه‌طلایی که تا اینجای لیگ یک با تیمش دو برد و دو تساوی داشته و یک‌بار هم در هفته نخست مغلوب شده است؛ در انتها بحث به تیم ملی کشید و انتقادهای جدی بیاتی‌نیا از کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران.
در ادامه این گفت‌وگوی کوتاه را می‌خوانید؛

* از خوشه‌طلایی ساوه و کار در این تیم بگویید. شب گذشته دومین پیروزی پیاپی را کسب کردید.

اول از همه اگر بخواهم در مورد خوشه‌طلایی صحبت کنم باید بگویم یک روز پیش از اینکه لیگ شروع شود من این تیم را تحویل گرفتم. اما با سرعت زیاد و کمک خود بچه‌ها توانستیم شرایط را بعد از باخت ۰-۴ عوض کنیم و دو مساوی پیاپی توانستیم کسب کنیم و در خانه و بیرون از خانه دو بار ببریم. رو به رشد و پیشرفت‌ هستیم، اما هنوز خیلی خیلی کار داریم. اگر بخواهیم شخصیت جنگیدن برای صعود را پیدا کنیم، ۵۰ درصد افزایش کیفیت لازم داریم تا آنچه دلخواه من است رقم بخورد.

* چرا بازی‌های خانگی شما در قم انجام می‌شود؟

- بازی‌ها و تمرینات ما در قم انجام می‌شود با توجه به اینکه محلی که برای سکونت تیم هم درنظر گرفته شده همین شهر است.

* فکر نمی‌کنید این موضوع برای فوتبال ما جالب نباشد؟ مخصوصا که تیم‌های لیگ برتری هم این کار را می‌کنند.

- خیلی چیزهای دیگر هم نداریم که جالب نیست. باید سعی کنیم از داشته‌هایمان بیشتر استفاده کنیم اما متاسفانه فوتبال ما رو به زوال و نابودی می‌رود. خیلی جا داریم که کارهای بزرگ‌تر کنیم. متاسفانه زیرساخت‌ها ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود و پسرفت کردیم. امیدوارم این داشته‌ها را نگه داریم.

* به عنوان سوال آخر، به نظر شما با توجه به بازگشت کی‌روش می‌توانیم امیدوار به صعود باشیم؟

- اصلا من با آقای کی‌روش به هیچ‌چیز امیدوار نیستم. حداقل به پیروزی امیدوار نیستم. واقعیت را می‌گویم. مگر می‌شود چند سال در یک کشور نباشید و برگردید یک سری بازیکن را که البته آنها هم زحمت کشیده اند اما دوره‌شان گذشته را دعوت کنید؟ پس چرا لیگ برگزار می‌کنیم؟ چرا بچه‌های خودمان را انتخاب نمی‌کنید؟ اصلا خوشم نمی‌آید از این موضوع. از نحوه بازی‌کردن تیمش و... به هیچ‌‌وجه به شرایط خوش‌بین نیستم.

دیدگاه‌ها