کد خبر : 1844788 | 30 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

یوونتوس اجازه نداد

موراتا: ژاوی تماس گرفت و گفت به بارسلونا بیا

آلوارو موراتا تایید کرد که زمستان گذشته با ژاوی حرف زده بود و چیزی تا پیوستن به بارسلونا فاصله نداشت ولی با مخالفت مکس آلگری انتقال نهایی نشد.

موراتا: ژاوی تماس گرفت و گفت به بارسلونا بیا

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2022 آلوارو موراتا گزینه جدی پیوستن به بارسا بود. ژاوی هرناندز از مدیران بارسا خواسته بود که با توجه به مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای، خداحافظی سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی و شرایطی‌که برای عثمان دمبله به‌وجود آمده بود، بازیکنان جدیدی را به خط حمله این تیم اضافه کنند. 

1715003

فران تورس یکی از گزینه‌های این مربی کاتالان بود که از منچسترسیتی به این تیم اضافه شد اما آنها هم‌چنان به دنبال جذب مهاجم دیگری هم بودند و به نظر می‌رسید که موراتا گزینه جدی این تیم باشد. این انتقال در نهایت نهایی نشد و یوونتوس به موراتا اجازه جدایی نداد. موراتا با اتمام قرارداد قرضی اش در تابستان امسال به اتلتیکو برگشت.

1735757

موراتا در اردوی تیم ملی اسپانیا ضمن تایید اخبار مربوط به انتقالش به بارسا گفت:« در انتقالات ژانویه چهار یا پنج پیشنهاد خوب داشتم. یکی از آنها از بارسلونا بود. ژاوی با من تماس گرفت و از من خواست با بارسا قرارداد ببندم. او در مورد برنامه‌های تاکتیکی تیم و نقش من در ایده‌هایش حرف زد. موضوع را با مدیران یوونتوس مطرح کردم اما در نهایت آلگری به من گفت که باید در یوونتوس بمانی. ولاهوویچ تازه به یوونتوس آمده بود و مربی می خواست با او زوج خوبی در خط حمله تشکیل بدهم. در نهایت از ژاوی تشکر کردم و گفتم که در یوونتوس می‌مانم.»

دیدگاه‌ها