کد خبر : 1844791 | 30 شهریور 1401 ساعت 18:58 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

مورینیو: چروک روی صورتم افتاده، اما فعلا هستم

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم، مدعی شد فعلا قصدی مبنی بر خداحافظی با کار مربیگری ندارد.

مورینیو: چروک روی صورتم افتاده، اما فعلا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه جالوروسی، اولین قهرمانی اروپایی این باشگاه را در فصل گذشته به ارمغان آورد و رم در اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا و با شکست 1-0 فاینورد در فینال، قهرمان شد. آنها همچنین پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفقی را پشت سر گذاشتند و بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، جورجینیو واینالدوم و نمانیا ماتیچ را جذب کرد. ژوزه مورینیو مدعی شد فصل گذشته عملکرد جالوروسی غیرمنتظره بوده و آنها به دنبال ادامه این روند در فصل جاری هستند.

1734821

ژوزه مورینیو گفت: "فصل گذشته ما در باشگاه رم کاری انجام دادیم که هیچ کس انتظارش را نداشت. امسال نیز سعی خواهیم کرد نسبت به فصل قبل بهتر عمل کنیم، اما فراموش نکنیم رم به اندازه رقبای خود از پتانسیل مالی قدرتمندی برخوردار نیستیم. ما در بازار نقل و انتقالات امسال هفت میلیون یورو خرج کردیم، اما کیفیت، اشتیاق و البته افراد زیادی در باشگاه داریم که دوست دارند در کنار هم برای موفقیت رم تلاش کنند. این یک فاکتور مهم برای کسب نتایج خوب است و در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

بیش از دو دهه حضور در عرصه مربیگری؟ این 22 سال برای من واقعا به سرعت گذشت، اما من می خواهم به این روند ادامه دهم. احساس خوبی دارم، حس قدرت می کنم و از انگیزه بالایی برخوردارم. همچنان برنده شدن را دوست دارم و از باختن متنفرم، پس هیچ چیز در من تغییر نکرده است. البته رنگ موهایم عوض شده و بله، حتی چین و چروک روی چهره ام دیده می شود، اما من می خواهم به این کار ادامه دهم. البته 22 سال دیگر زمان نیست و اینقدر فرصت وجود ندارد، بلکه من برای چند سال دیگر در عرصه مربیگری باقی خواهم ماند."

دیدگاه‌ها